W sekcji 'making of' na oficjalnej stronie Gothic 3 twórcy przedstawiają nam proces rozwoju gry oraz ciekawostki i problemy towarzyszące im podczas kreowania świata. Ralf Marczinczik, w nowym artykule odsłaniającym nam pracę za kulisami, wprowadza nas w aspekty dotyczące projektowania postaci i opisuje jak zmieniał się wizerunek Orków. Na stronie znajdują się również tematyczne szkice i artworki.
Francuski magazyn o grach Joystick (#173) opublikował na swoich łamach dość ciekawą informację na temat Fallouta 3, który ma zostać wydany przez Bethesda:
"Panuje tam atmosfera pilnej pracy, jak dla przykładu obraz grafika pochylającego się (studiującego?) nad kilkoma koncept artami z Fallout 3. O lala, co za szkoda, że nie jestem uprawniony do tego, aby powiedzieć wam o rzeczach dotyczących tego projektu, które widziałem. Dlaczego więc o tym mówię? No ba, by was trochę wkurzyć oczywiście. Ale spokojnie, trochę cierpliwości..."
Dziennikarz odwiedział główną siedzibę Bethesda, gdzie spędził trochę czasu. Niestety z treści jego wypowiedzi nie można wywnioskować czy rysunki, nad którymi siedział grafik pochodzą z zamkniętego projektu Van Buren, czy tworzył on zupełnie nowe rysunki na potrzeby Fallouta 3.
Oficjalna strona internetowa Guild Wars – popularnej sieciowej gry RPG – doczekała się ostatnio kilku aktualizacji. Twórcy gry udostępnili nowy film, nową tapetę oraz zaprezentowali wzbogacony dział poświęcony profesjom – szczegóły w dalszej części informacji.
Zgodnie z tym, co można przeczytać na stronach serwisu JoWood, niemiecki zespół Corvux Corax nie pojawi się w grze Gothic III na takiej zasadzie, na jakiej w poprzednich częściach pojawił się zespół In Extremo (czyli jako grupa "wstawialnych" przy pomocy konsoli NPC, którymi można było wbogacić świat gry). W tym wypadku będzie to udział zespołu w tworzeniu scieżki dźwiekowej do trzeciej części serii – jak wyjaśnia twórca "gothicowej" muzyki, Kai Rosenkranz.
Na rozpoczynający się właśnie wrzesień firma ArenaNet planuje dla miłośników ich dzieła Guild Wars kilka niespodzianek. Wydane zostaną za zupełną darmochę dodatki, znacznie urozmaicające i umilające zabawę z jednym z głównych konkurentów World of Warcraft.
Guild Wars: Sorrow’s Furnace zostanie udostępnione 7 września, a więc już za tydzień. Dzięki rozszerzeniu pojawią się w świecie gry dwa nowe obszary: Grenth's Footprint oraz Sorrow's Furnace. A na nich nowe questy, potwory i rzecz jasna przedmioty do zdobycia.
Już wkrótce pojawi się także pierwszy oficjalny dodatek... muzyczny do GW! DirectSong, bo tak nazywa się zestaw, to kompilacja kilku utworów muzycznych, które umilą spędzanie kolejnych godzin przed komputerem.Więcej na stronie DirectSong.
Liczba mnoga użyta w tytule newsa może być myląca. Chris Wren, z którym serwis GameSpot przeprowadził wywiad, jest jednym z liderów projektu, ale nie jedynym jego twórcą. Tak czy inaczej jest on wystarczająco kompetentną osobą, by opowiedzieć o licznych kwestiach związanych z grą Mage Knight: Apocalypse (o której nowe informacje przedstawiliśmy przedwczoraj). Wywiad można przeczytać pod tym linkiem.
Shawn Carnes, jeden z pracowników firmy Blizzard Entertainment, okazał się na tyle miłym człowiekiem, że był skłonny podzielić się z redakcją serwisu GamerGod.com pierwszymi konkretniejszymi informacjami na temat dodatku do gry World of WarCraft.
- 8 stron
- « Pierwsza
- ←
- 6
- 7
- 8