Zabaweczki. Błyski - Gamedec #3
- Autor Marcin Przybyłek
- Data wydania 19 września 2008
- Data wydania oryginału 19 września 2008
- ISBN 978-83-7578-007-9
- Wydawnictwo superNOWA
Ocena użytkowników
9.71 Średnia z 7 ocenTwoja ocena
Ziemia – kolebka ludzkości.
Gaja – Ziemia Obiecana.
Kosmos – otchłań możliwości.
Megastatki przewożą z Ziemi na Gaję setki tysięcy ludzi szukających lepszych perspektyw. Emigracja na nową planetę trwa, dopóki megastatek „Medusa”, wiozący na pokładzie pięćdziesiąt tysięcy pasażerów, nie znika bez śladu. Torkil Aymore podejrzewa, że za porwaniem statku kryje się Bestia, która wdarła się w mózgi pracowników firmy Live!. Teraz koncern Live!, główna baza Bestian, tworzy wielką armię, która zamierza zniszczyć Ziemię. Gamedec chce poinformować o tym rząd Gai, okazuje się jednak, że na nowej planecie władzę sprawuje Mobillenium – firma, która zapoczątkowała istnienie Bestii.
Bestia w sieci została pokonana, ale zdołała się przedostać do mózgów swoich twórców. Gamedec usiłuje ratować ludzkość przed nowym zagrożeniem. Czy powinien lecieć w kosmos i szukać zaginionego megastatku „Medusy”, czy wrócić na Ziemię, żeby rozwiązać zagadkę morderstwa przyjaciela, czy może zostać na Gai i podjąć współpracę z rządem?
ZABAWECZKI to kontynuacja przygód gierczanego detektywa Torkila Aymore’a, znanego już czytelnikom z powieści GAMEDEC: GRANICA RZECZYWISTOŚCI i GAMEDEC: SPRZEDAWCY LOKOMOTYW. Tym razem gamedec wyrusza w kosmos, żeby wyjaśnić zagadkę, która może ocalić albo zniszczyć ludzkość.
Jeśli wszedłeś w sieć, strzeż się Bestii!
Recenzja Czytaj całą recenzję »
Kim jest tytułowy gamedec? To detektyw, który za odpowiednim wynagrodzeniem pomaga innym w rozwiązywaniu problemów w świecie sensorycznym. Zaraz, chwila – w świecie sensorycznym? "A co to takiego?" – pomyślisz sobie. Świat sensoryczny to inaczej rzeczywistość wirtualna, dająca złudzenie obecności, a jeszcze prościej – gra. Dostęp do niej możliwy jest dzięki sieci, łożom i hełmom. "Łoża i hełmy"? Jeśli jeszcze nie wiesz, co kryje się pod tymi pojęciami, to lepiej przyzwyczaj się do szybkiego... czytaj dalej...