Sztuka wyboru na nowym zwiastunie Torment: Tides of Numenera

Jak przystało na grę uchodzącą za duchowego następcę kultowego "Planescape: Torment", w "Tides of Numenera" ogromny nacisk położono na dialogi, fabułę oraz mierzenie się z konsekwencjami swoich decyzji. Problem w tym, że trudno pokazać mnogość wyborów oraz wielowarstwowość historii za pomocą zwykłego zwiastuna. Potencjał graficzny, prezentacje klas czy emocjonujące potyczki – to łatwe. Dylematy moralne oraz implikacje zależne od podjętego działania – to dopiero wyzwanie.

torment: tides of numenera

Studio inXile postanowiło jednak podnieść rękawicę i mimo wszystko spróbować ukazać wielowątkowość swojej nowej produkcji za pomocą interaktywnej zajawki. Z bardzo dobrym i ciekawym skutkiem, warto zaznaczyć.

Gra trafi w ręce graczy za półtora miesiąca, czyli 28 lutego.

Komentarze

1
Gość_Micronus* ·
A ja znalazłem film krótkometrażowy w settingu Numenery: https://www.youtube.co...?v=C5_wiYzHZ70
0
·
Stoję na krawędzi wiru hajpu na tą grę. Chciałem do tematu podejść na chłodno, ale czuję, że nie dam rady. Oglądając te obietnice wspaniałej przygody zaczynam czuć i zachowywać się jak mój młodszy syn przed rozdaniem gwiazdkowych prezentów.
0
·
Ok, przyznać się kto też uwolnił to piękne stworzenie za pierwszym podejściem, a potem sprawdzał inne rozwiązania.
0
·

Cytat

Ok, przyznać się kto też uwolnił to piękne stworzenie za pierwszym podejściem, a potem sprawdzał inne rozwiązania.

Potwora nazywasz pięknym stworzeniem? XD
0
·
Macki, wygląda niczym z dzieła Lovercrafta to jak inaczej go zwać. Niewinne, bezbronne stworzonko. Nie jak te króliki z Monty Pythona.

Dodaj komentarz

 
 
Wczytywanie...