Pochodzenie

Michał "Mikeal" Kostrzewa poniedziałek, 19 grudnia 2016

W świecie "Age of Decadence" pochodzenie nie jest błahą sprawą. Przeszłość decyduje o naszych umiejętnościach cywilnych i bojowych, stosunkach z innymi frakcjami, a nawet o naszej przyszłości. Należy pamiętać, że niektóre rodowody zamykają możliwość kariery w pewnych stowarzyszeniach.

Spis treści

Krętacz

krętacz

Podczas gdy większość złodziei jest zorganizowana w gangi i działa pod osłoną nocy, krętacze nie widzą powodu, aby zamienić zasady społeczne na zasady gildii. Żerując na naiwnych, wykorzystując do tego urok osobisty i perswazję, krętacze pozostają w cieniu, a ich kunszt nie jest dostrzegany.

Stosunki z frakcjami

  • Ród Daratan: 0
  • Ród Aurelian: 0
  • Ród Crassius: 0
  • Gwardia Imperialna: 0
  • Konsorcjum: 0
  • Przewoźnicy Styksu: 0
  • Czterdziestu Złodziei: 0

Początkowe statystyki

  • Siła: 5
  • Zręczność: 6
  • Kondycja: 5
  • Percepcja: 7
  • Inteligencja: 8
  • Charyzma: 9

Zaczynasz grę w karczmie w Teron.

Kupiec

kupiec

Za każdą szlachecką potęgą i za każdym sporem o ziemię stoi kupieckie złoto – równie szanowane, co budzące strach. Więcej niż zwykli sprzedawcy, kupcy manipulują rynkami i ludźmi uzależnionymi od nich. Ludzie, informacje i przysługi, wszystko ma cenę, ale tylko kupcy znają ich prawdziwą wartość.

Stosunki z frakcjami

  • Ród Daratan: 3
  • Ród Aurelian: 3
  • Ród Crassius: 3
  • Gwardia Imperialna: 0
  • Konsorcjum: 6
  • Przewoźnicy Styksu: 2
  • Czterdziestu Złodziei: 0

Początkowe statystyki

  • Siła: 5
  • Zręczność: 6
  • Kondycja: 5
  • Percepcja: 7
  • Inteligencja: 8
  • Charyzma: 9

Zaczynasz grę w gildii kupieckiej w Teron.

Mistrz Wiedzy

mistrz wiedzy

Przechowywanie i zrozumienie przedwojennej wiedzy oraz technologii jest dochodowym biznesem. Rośnie liczba ludzi szukających wybawienia w prochach przeszłości, tak więc stragany stają się zagracone ikonami oraz przedmiotami starego imperium i w większości są pozbawiane prawdziwego zysku. Wypatrując czegoś naprawdę wartościowego, katalogując i oceniając przedmioty, mistrzowie wiedzy zawsze pozostają na pierwszej linii w tym biznesie.

Stosunki z frakcjami

  • Ród Daratan: 3
  • Ród Aurelian: 3
  • Ród Crassius: 3
  • Gwardia Imperialna: 1
  • Konsorcjum: 1
  • Przewoźnicy Styksu: 1
  • Czterdziestu Złodziei: 1

Początkowe statystyki

  • Siła: 5
  • Zręczność: 5
  • Kondycja: 7
  • Percepcja: 8
  • Inteligencja: 9
  • Charyzma: 6

Zaczynasz grę w domu Fenga.

Najemnik

najemnik

W świecie rojącym się od konfliktów ludzie potrafiący władać bronią nigdy nie siedzą długo bezczynie. Większość najemników przyjmuje zlecenia od indywidualnych klientów, ale czasami dają się uwikłać w intrygi Wysokich Rodów. Pędząc za złotem, przysięgają lojalność oferującemu wyższą stawkę.

Stosunki z frakcjami

  • Ród Daratan: 1
  • Ród Aurelian: 1
  • Ród Crassius: 1
  • Gwardia Imperialna: 2
  • Konsorcjum: 1
  • Przewoźnicy Styksu: 0
  • Czterdziestu Złodziei: 0

Początkowe statystyki

  • Siła: 8
  • Zręczność: 8
  • Kondycja: 8
  • Percepcja: 6
  • Inteligencja: 5
  • Charyzma: 5

Zaczynasz grę w karczmie w Teron.

Pretor

pretor

Wysokie Rody zawsze szukają obiecujących osób, mogących służyć ich interesom, wynosząc ambitnych, uzdolnionych ludzi do rangi członka Gwardii Pretoriańskiej. Większość z nich posiada pewien stopień wyszkolenia w sztukach walki i cierpliwie czeka na łupy oraz chwałę w przelaniu wrogiej krwi, jednak inni wciąż faworyzują szlachetną sztukę dyplomacji i odgrywają dyskretną, lecz aktywną rolę na szlacheckim dworze.

Stosunki z frakcjami

  • Ród Daratan: 5
  • Ród Aurelian: -2
  • Ród Crassius: 0
  • Gwardia Imperialna: 0
  • Konsorcjum: 2
  • Przewoźnicy Styksu: 2
  • Czterdziestu Złodziei: 2

Początkowe statystyki

  • Siła: 7
  • Zręczność: 7
  • Kondycja: 6
  • Percepcja: 6
  • Inteligencja: 7
  • Charyzma: 7

Zaczynasz grę w pałacu Rodu Daratan w Teron.

Skrytobójca

skrytobójca

Gdy dyplomacja zawodzi, skrytobójstwo jest często jedynym wyjściem z sytuacji. Słynni i szanowani za swoje umiejętności w rozwiązywaniu sporów bez zbędnego rozlewu krwi, okryci peleryną mroku nocy, skrytobójcy są pożądani przez wszystkie warstwy społeczne. Czy przelana przez głupią kłótnię, czy sprawę wagi państwowej – krew jest krwią.

Stosunki z frakcjami

  • Ród Daratan: 1
  • Ród Aurelian: 1
  • Ród Crassius: 1
  • Gwardia Imperialna: -7
  • Konsorcjum: 2
  • Przewoźnicy Styksu: 3
  • Czterdziestu Złodziei: 0

Początkowe statystyki

  • Siła: 7
  • Zręczność: 9
  • Kondycja: 6
  • Percepcja: 8
  • Inteligencja: 5
  • Charyzma: 5

Zaczynasz grę w siedzibie Gildii Skrytobójców w Teron.

Włóczęga

włóczęga

Większość ludzi skupia się na posiadaniu miejsca, które może uznać za swoje, jednak włóczędzy nie przejawiają takich sentymentów. Ceniąc wolność ponad wszystko i odpowiadając tylko przed sobą, wolą podróżować swobodnie bez obciążających ich ciężarów i pęt wiążących ich nogi, nigdy nie pozostając długo w jednym miejscu.

Stosunki z frakcjami

  • Ród Daratan: 0
  • Ród Aurelian: 0
  • Ród Crassius: 0
  • Gwardia Imperialna: 0
  • Konsorcjum: 0
  • Przewoźnicy Styksu: 0
  • Czterdziestu Złodziei: 0

Początkowe statystyki

  • Siła: 4
  • Zręczność: 4
  • Kondycja: 4
  • Percepcja: 4
  • Inteligencja: 4
  • Charyzma: 4

Zaczynasz grę w karczmie w Teron.

Złodziej

złodziej

Niezależnie od struktury społecznej zawsze będą istniały jednostki wolące żyć wedle własnego kodeksu postępowania – poza prawem. Dla złodzieja świat w gruzach to świat możliwości. Podczas gdy ludzie pożądający władzy są pożerani przez fałsz, Złodzieje przekuwają zaniedbane bogactwo innych na czysty zysk.

Stosunki z frakcjami

  • Ród Daratan: -2
  • Ród Aurelian: 0
  • Ród Crassius: -3
  • Gwardia Imperialna: -3
  • Konsorcjum: -6
  • Przewoźnicy Styksu: 0
  • Czterdziestu Złodziei: 4

Początkowe statystyki

  • Siła: 6
  • Zręczność: 9
  • Kondycja: 5
  • Percepcja: 7
  • Inteligencja: 7
  • Charyzma: 6

Zaczynasz grę w tawernie Cado w Teron.

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
 
Wczytywanie...