W świecie "Age of Decadence" pochodzenie nie jest błahą sprawą. Przeszłość decyduje o naszych umiejętnościach cywilnych i bojowych, stosunkach z innymi frakcjami, a nawet o naszej przyszłości. Należy pamiętać, że niektóre rodowody zamykają możliwość kariery w pewnych stowarzyszeniach.
Spis treści
Krętacz
Podczas gdy większość złodziei jest zorganizowana w gangi i działa pod osłoną nocy, krętacze nie widzą powodu, aby zamienić zasady społeczne na zasady gildii. Żerując na naiwnych, wykorzystując do tego urok osobisty i perswazję, krętacze pozostają w cieniu, a ich kunszt nie jest dostrzegany.
Stosunki z frakcjami
- Ród Daratan: 0
- Ród Aurelian: 0
- Ród Crassius: 0
- Gwardia Imperialna: 0
- Konsorcjum: 0
- Przewoźnicy Styksu: 0
- Czterdziestu Złodziei: 0
Początkowe statystyki
- Siła: 5
- Zręczność: 6
- Kondycja: 5
- Percepcja: 7
- Inteligencja: 8
- Charyzma: 9
Zaczynasz grę w karczmie w Teron.
Kupiec
Za każdą szlachecką potęgą i za każdym sporem o ziemię stoi kupieckie złoto – równie szanowane, co budzące strach. Więcej niż zwykli sprzedawcy, kupcy manipulują rynkami i ludźmi uzależnionymi od nich. Ludzie, informacje i przysługi, wszystko ma cenę, ale tylko kupcy znają ich prawdziwą wartość.
Stosunki z frakcjami
- Ród Daratan: 3
- Ród Aurelian: 3
- Ród Crassius: 3
- Gwardia Imperialna: 0
- Konsorcjum: 6
- Przewoźnicy Styksu: 2
- Czterdziestu Złodziei: 0
Początkowe statystyki
- Siła: 5
- Zręczność: 6
- Kondycja: 5
- Percepcja: 7
- Inteligencja: 8
- Charyzma: 9
Zaczynasz grę w gildii kupieckiej w Teron.
Mistrz Wiedzy
Przechowywanie i zrozumienie przedwojennej wiedzy oraz technologii jest dochodowym biznesem. Rośnie liczba ludzi szukających wybawienia w prochach przeszłości, tak więc stragany stają się zagracone ikonami oraz przedmiotami starego imperium i w większości są pozbawiane prawdziwego zysku. Wypatrując czegoś naprawdę wartościowego, katalogując i oceniając przedmioty, mistrzowie wiedzy zawsze pozostają na pierwszej linii w tym biznesie.
Stosunki z frakcjami
- Ród Daratan: 3
- Ród Aurelian: 3
- Ród Crassius: 3
- Gwardia Imperialna: 1
- Konsorcjum: 1
- Przewoźnicy Styksu: 1
- Czterdziestu Złodziei: 1
Początkowe statystyki
- Siła: 5
- Zręczność: 5
- Kondycja: 7
- Percepcja: 8
- Inteligencja: 9
- Charyzma: 6
Zaczynasz grę w domu Fenga.
Najemnik
W świecie rojącym się od konfliktów ludzie potrafiący władać bronią nigdy nie siedzą długo bezczynie. Większość najemników przyjmuje zlecenia od indywidualnych klientów, ale czasami dają się uwikłać w intrygi Wysokich Rodów. Pędząc za złotem, przysięgają lojalność oferującemu wyższą stawkę.
Stosunki z frakcjami
- Ród Daratan: 1
- Ród Aurelian: 1
- Ród Crassius: 1
- Gwardia Imperialna: 2
- Konsorcjum: 1
- Przewoźnicy Styksu: 0
- Czterdziestu Złodziei: 0
Początkowe statystyki
- Siła: 8
- Zręczność: 8
- Kondycja: 8
- Percepcja: 6
- Inteligencja: 5
- Charyzma: 5
Zaczynasz grę w karczmie w Teron.
Pretor
Wysokie Rody zawsze szukają obiecujących osób, mogących służyć ich interesom, wynosząc ambitnych, uzdolnionych ludzi do rangi członka Gwardii Pretoriańskiej. Większość z nich posiada pewien stopień wyszkolenia w sztukach walki i cierpliwie czeka na łupy oraz chwałę w przelaniu wrogiej krwi, jednak inni wciąż faworyzują szlachetną sztukę dyplomacji i odgrywają dyskretną, lecz aktywną rolę na szlacheckim dworze.
Stosunki z frakcjami
- Ród Daratan: 5
- Ród Aurelian: -2
- Ród Crassius: 0
- Gwardia Imperialna: 0
- Konsorcjum: 2
- Przewoźnicy Styksu: 2
- Czterdziestu Złodziei: 2
Początkowe statystyki
- Siła: 7
- Zręczność: 7
- Kondycja: 6
- Percepcja: 6
- Inteligencja: 7
- Charyzma: 7
Zaczynasz grę w pałacu Rodu Daratan w Teron.
Skrytobójca
Gdy dyplomacja zawodzi, skrytobójstwo jest często jedynym wyjściem z sytuacji. Słynni i szanowani za swoje umiejętności w rozwiązywaniu sporów bez zbędnego rozlewu krwi, okryci peleryną mroku nocy, skrytobójcy są pożądani przez wszystkie warstwy społeczne. Czy przelana przez głupią kłótnię, czy sprawę wagi państwowej – krew jest krwią.
Stosunki z frakcjami
- Ród Daratan: 1
- Ród Aurelian: 1
- Ród Crassius: 1
- Gwardia Imperialna: -7
- Konsorcjum: 2
- Przewoźnicy Styksu: 3
- Czterdziestu Złodziei: 0
Początkowe statystyki
- Siła: 7
- Zręczność: 9
- Kondycja: 6
- Percepcja: 8
- Inteligencja: 5
- Charyzma: 5
Zaczynasz grę w siedzibie Gildii Skrytobójców w Teron.
Włóczęga
Większość ludzi skupia się na posiadaniu miejsca, które może uznać za swoje, jednak włóczędzy nie przejawiają takich sentymentów. Ceniąc wolność ponad wszystko i odpowiadając tylko przed sobą, wolą podróżować swobodnie bez obciążających ich ciężarów i pęt wiążących ich nogi, nigdy nie pozostając długo w jednym miejscu.
Stosunki z frakcjami
- Ród Daratan: 0
- Ród Aurelian: 0
- Ród Crassius: 0
- Gwardia Imperialna: 0
- Konsorcjum: 0
- Przewoźnicy Styksu: 0
- Czterdziestu Złodziei: 0
Początkowe statystyki
- Siła: 4
- Zręczność: 4
- Kondycja: 4
- Percepcja: 4
- Inteligencja: 4
- Charyzma: 4
Zaczynasz grę w karczmie w Teron.
Złodziej
Niezależnie od struktury społecznej zawsze będą istniały jednostki wolące żyć wedle własnego kodeksu postępowania – poza prawem. Dla złodzieja świat w gruzach to świat możliwości. Podczas gdy ludzie pożądający władzy są pożerani przez fałsz, Złodzieje przekuwają zaniedbane bogactwo innych na czysty zysk.
Stosunki z frakcjami
- Ród Daratan: -2
- Ród Aurelian: 0
- Ród Crassius: -3
- Gwardia Imperialna: -3
- Konsorcjum: -6
- Przewoźnicy Styksu: 0
- Czterdziestu Złodziei: 4
Początkowe statystyki
- Siła: 6
- Zręczność: 9
- Kondycja: 5
- Percepcja: 7
- Inteligencja: 7
- Charyzma: 6
Zaczynasz grę w tawernie Cado w Teron.
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz