Tworzenie postaci w takiej grze jak "Age of Decadence" to niezwykle trudne zadanie. Czeka na nas świat pełen niebezpieczeństw, skillchecków i osób pragnących naszej krzywdy. Jedyne co może uratować nas przed zgubą to dobrze dobrane atrybuty bohatera. Należy pamiętać, że raz wybranych atrybutów nie można zmienić.
Siła
Wpływa na ilość punktów umiejętności, które możesz przeznaczyć na umiejętności powiązane z walką, określa modyfikator zadanych obrażeń i maksymalny udźwig. Wykorzystywana w dialogach oraz interakcjach podczas rozgrywki.
Bonus do obrażeń w zależności od wartości atrybutu:
- 4: -20%
- 5: -10%
- 6: 0%
- 7: 10%
- 8: 20%
- 9: 30%
- 10: 40%
Zręczność
Wpływa na ilość punktów umiejętności, które możesz przeznaczyć na umiejętności powiązane z walką, określa ilość punktów akcji i twoją inicjatywę podczas walki. Wykorzystywana w dialogach oraz interakcjach podczas rozgrywki.
Ilość punktów akcji w zależności od wartości atrybutu:
- 4: 6
- 5: 7
- 6: 8
- 7: 9
- 8: 10
- 9: 11
- 10: 12
Kondycja
Wpływa na ilość punktów umiejętności, które możesz przeznaczyć na umiejętności powiązane z walką, określa ilość punktów życia i twoją odporność na trucizny oraz inne niebezpieczne substancje (co wpłynie na twoją możliwość eksplorowania niebezpiecznych lokacji w grze). Wykorzystywana w dialogach oraz interakcjach podczas rozgrywki.
Ilość punktów życia w zależności od wartości atrybutu:
- 4: 30
- 5: 35
- 6: 40
- 7: 45
- 8: 50
- 9: 55
- 10: 60
Percepcja
Wpływa na ilość punktów umiejętności, które możesz przeznaczyć na umiejętności cywilnee, wpływa na celność wszystkich broni i zasięg broni strzeleckich oraz pozwala ci dostrzec rzeczy, które w innym wypadku pozostałyby ukryte. Wykorzystywana w dialogach oraz interakcjach podczas rozgrywki.
Bonus do trafienia w zależności od wartości atrybutu:
- 4: -10
- 5: -5
- 6: 0
- 7: 5
- 8: 10
- 9: 15
- 10: 20
Inteligencja
Wpływa na ilość punktów umiejętności, które możesz przeznaczyć na umiejętności cywilne, oraz na bonus do zdobywanych punktów doświadczenia. Wykorzystywana w dialogach oraz interakcjach podczas rozgrywki. Bonus jest dodawany tylko dla punktów zdobytych podczas wykonywania zadań, nie za zabijanie wrogów i cywili.
Bonus do zdobytych punktów umiejętności w zależności od wartości atrybutu:
- 4: 0%
- 5: 5%
- 6: 10%
- 7: 15%
- 8: 20%
- 9: 25%
- 10: 30%
Charyzma
Wpływa na ilość punktów umiejętności, które możesz przeznaczyć na umiejętności cywilne oraz na reakcje innych na ciebie i reputację, którą zdobywasz. Często wykorzystywana w dialogach.
Bonus do reakcji w zależności od wartości atrybutu:
- 4: -45
- 5: -30
- 6: -15
- 7: 0
- 8: 15
- 9: 30
- 10: 45
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz