Pierwszy wątek główny: Odzyskać Chwałę
Knieja Janost, jedna z najstarszych w Taborei, jest miejscem, w którym żyją różne rodzaje człekostworów. A ponieważ ich krew jest czarnego koloru, knieja znana jest również jako „Czarnokrwisty Bór”. Mieszkańcy tego rozległego lasu różnią się zarówno pod względem wyglądu, jak i stopnia rozwoju. Najpotężniejszy jest lud Leonin z Angren. Mimo że ich liczba nie jest przeważająca, ich umiejętności bitewne wyróżniają je pośród wszystkich człekostworów Kniei. Według legend, tylko lud Canin z Limon jest na tyle potężny, by ich pokonać. Z tego powodu, z biegiem czasu Angren stanęło na czele wszystkich człekostworów z Kniei Janost.
Aktualnie, ci potężni wojownicy zmagają się z dwoma problemami. Pierwszy z nich to niebezpieczni przeciwnicy na północy, Upadłe Elfy z Jyr’na, wysysające siły życiowe z roślin kniei. Drugim jest atak na Świątynię Rakshy, największą świętość Angren. Gracze muszą pomóc Królowi Ludzi Kalume w rozwiązaniu tych problemów i zjednoczyć wszystkie siły, aby pokonać nieznane dotychczas zło.
Drugi wątek główny: Wysłannik Smoków
Morrok Wallinder powraca po złożeniu raportu królowej Smoków Ziemi i przynosi niepokojące wieści o jej kłopotach. W zamierzchłych czasach demony wykorzystywały moc smoków, by zwiększyć własną potęgę. Odkryta niedawno rasa półsmoków nieznanego pochodzenia jest dowodem na to, że siły te na powrót się zbudziły, królowa chce je zatem odnaleźć za wszelką cenę. Poszukiwania półsmoków wywołały wiele komplikacji i doprowadziły nie tylko do wojny pomiędzy dwoma księstwami, lecz także do tajemniczej organizacji zamieszanej w całą sprawę.
Znalezione w Ruinach Bymorsh inskrypcje potwierdziły informacje Morroka Wallindera, lecz jednocześnie narodziło się pytanie, jacy ludzie mogli przed tysiącem lat pozostawić te znaki. Same ruiny zostały odkopane przez Zespół Badaczy Ruin na zlecenie tajemniczej grupy spiskowców. Jeśli uda im się przejąć kontrolę nad mocą smoków, świat zamieni się w niekończącą się otchłań rozpaczy i bólu.
Los zdaje się kpić z niewielkiej grupy półsmoków, które pojawiły się dotychczas, jednocząc je w czasach wielkiego podziału. Wydaje się im przeznaczona zarówno radość odkrywania, jak i ból rozstania, a to dopiero początek ich wędrówki…
Pierwsza Misja Epicka: Upadłe Elfy
Po Wielkim Wygnaniu część Elfów pod wodzą króla Antaikolona pozostała w Zielonej Wieży w Candarze. Kontynuowali szkolenie i stale kierowali siły natury w kierunku Wielkiej Bariery. Pozostałe Elfy podążyły za Królem Ludzi Kalume na kontynent Zandorii.
Były to Elfy pod wodzą księżniczki Eliyar. Gdy moc Antaikolona wyczerpała się, a on sam poświęcił się, by dokończyć dzieła tworzenia Pieczęci Wielkiej Bariery, Eliyar obawiała się, że siły pozostałe w Zielonej Wieży nie będą w stanie utrzymać pieczęci i nie powstrzymają inwazji Nag. Tak więc po dotarciu na kontynent Zandorii postanowiła znaleźć potężniejsze źródło naturalnej energii. Śmierć Antaikolona bardzo ciążyła Eliyar. Gdy dotarła ona do Kniei Janost, poczuła wyjątkowo silne źródło naturalnej energii bijące z prastarej północnej części lasu. Jednakże, w odróżnieniu od siły z Zielonej Wieży, ta moc pochodziła z potężnej runy zakopanej głęboko pod ziemią.
Eliyar czuła, że moc ta nie jest nieskazitelna, więc postanowiła wraz z Elfami zbadać ją i nie dopuścić do wykorzystania jej do złych celów. Księżniczka nie zdawała sobie jednak sprawy, że ta zakazana runa wpływa na zachowanie wszystkich, którzy mają z nią styczność. Elfy zaczęły tracić rozum i szacunek dla natury. Eliyar zaprzestała badań nad naturalną energią natury i zaczęła zgłębiać zakazaną magię. Następnie, wraz ze Świętym Drzewem Nax, wyssała wszystkie siły życiowe z wszelkich roślin w okolicy i wzbogaciła nią moc natury rezydencji Elfów. Elfy te nazwano z czasem Elfami z Jyr’na, obecnie zamieszkują one tereny Lasu Jyr'nathon.
Zanim Elfy z Jyr’na oszalały, żyły w harmonii i pokoju z kochającym naturę ludem z Angren. Jednak gdy tylko zaczęły zgłębiać tajemną wiedzę zakazanej magii, ogarnęła je nieodparta żądza władzy. Zmiany wyrządzone roślinom Kniei Janost wpłynęły również na mieszkańców Angren, co doprowadziło do wybuchu wojny między dwoma plemionami, a Bagna Przyćmionej Gwiazdy stały się miejscem walk. Jednak, gdy tylko Elfy z Jyr’na oddalają się od zakazanej runy i Lasu Jyr'nathon, tracą część swej mocy i słabną. Lud z Angren o wyostrzonych zmysłach Leoninów naturalnie wyczuwa wielką moc zakazanej runy. Dlatego żadna ze stron nie waży się na pełen atak i do potyczek na Bagnach Przyćmionej Gwiazdy dochodzi niezbyt często.
Aż do pojawienia się Króla Elfów Antaikolona wydawało się, że nie ma żadnej szansy na rozwiązanie tego konfliktu. Elfy wierzyły, że Antaikolon od dawna nie żyje, on jednak zapadł w tysiącletni sen i przebywał cały ten czas w Grobowcu Bohatera. Gdy się zbudzi, uratowanie księżniczki Eliyar i swego ludu będzie jego najtrudniejszym zadaniem…
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz