Neuroshima HEX: Missisipi (edycja 3.0)
- Liczba graczy 2 - 4 osoby
- Wiek od 10 lat
- Średni czas gry 30 min
- Wydawca Portal
- Projektant Michał Oracz
- Gra jest dodatkiem do Neuroshima HEX (edycja 3.0)
Ocena użytkowników
9.35 Średnia z 10 ocenTwoja ocena
Missisipi w roku 2050 to toksyczny ściek wypływający wprost z wnętrza Molocha. Rzeka i ziemie w jej sąsiedztwie skryte w trujących oparach są znane jako Pas Śmierci lub wylęgarnia mutantów. Wojownicy z Missisipi, odziani w płaszcze i maski gazowe, przynoszą najgorsze choroby i trucizny.
Główną zaletą armii jest możliwość potężnego zatrucia Jadem wrogiego Sztabu, a także krzyżowania planów przeciwnika, spora odporność na ataki oraz zdolność omijania obrony przeciwnika. Wadą armii jest mała siła ataków, niewielka liczba jednostek walczących, brak pancerzy i wytrzymałości na nich oraz słaba mobilność.
Recenzja Czytaj całą recenzję »
"Missisipi w roku 2050 to ogromny toksyczny ściek wypływający wprost z wnętrza Molocha. Rzeka i ziemie w jej sąsiedztwie, skryte w trujących oparach, nazywane są przez ludzi z zewnątrz Pasem Śmierci lub wylęgarnią mutantów. Mało kto potrafi tu przetrwać, zaś dla tych nielicznych, którzy tu żyją, zabójcze toksyny w powietrzu i wodzie to codzienność. Stając naprzeciw wojowników z Missisipi, odzianych w przeciwdeszczowe płaszcze i nieodłączne maski gazowe, przygotuj się na najgorsze choroby i... czytaj dalej...
Galeria Zobacz więcej »
Zawartość pudełka
- 35 żetonów Missisipi
- 5 znaczników Ran
- 2 znaczniki Missisipi
- 1 znacznik Toksycznej bomby
- 5 znaczników Jadu
- Zapasowy żeton i znaczniki
- Instrukcja