Informacja prasowa
Jedną z głównych cech nadchodzącej gry typu Hack’n’Slash Mythos jest kompleksowy System Rzemiosła (Crafting System). Przedmioty zrabowane z niebezpiecznych lochów lub wydarte paskudnym potworom mogą być przez graczy rozebrane na poszczególne części, które można wykorzystać do tworzenia nowych, potężniejszych elementów ekwipunku. Gracze mają do wyboru trzy Drzewka Rzemiosła (crafting trees): „Tworzywo” (Terran), „Biomateria” (Sylvan) i „Metafizyka” (Ethereal), które będą mogli rozwijać. Wykorzystując premie wzmacniania oraz inwestując Punkty Rzemiosła (crafting points), gracze są w stanie fabrykować coraz bardziej potężne przedmioty w grze.
Do wyboru, do koloru
Każde z drzewek rzemiosła zawiera specjalizacje (specialization) dotyczące różnego rodzaju części broni i zbroi. I tak, specjalizując się w „Tworzywie” będzie można tworzyć na przykład miecze i pancerze, będąc ekspertem „Metafizyki” produkować przedmioty magicznego użytku, jak różdżki czy szaty. Adepci „Biomaterii” będą mogli tworzyć broń strzelecką. Dodatkowo, każda ze Specjalizacji ma do wyboru sześć różnych Sfer (Discipline), dzięki którym można będzie na każdy ze stworzonych przedmiotów nałożyć dodatkową Aurę (Enchantment), jak na przykład „Szron” (Frost) czy „Płomień” (Flame), i w ten sposób zwiększyć jego wartość.
Po każdym, ciężko wywalczonym przejściu na kolejny poziom, nieustępliwi łowcy potworów w Mythos są nagradzani dwoma Punktami Rzemiosła. Istnieje ponad 100 różnych umiejętności rzemieślniczych (crafting sill) w trzech specjalnościach do wyboru. Wraz z przyznanymi punktami opcje te są odblokowywane i można będzie określić, jaki rodzaj przedmiotów może być wytwarzany. Gracze mogą sami zadecydować, w jakim typie broni chcą się specjalizować, lub które drzewko umiejętności chcą rozwijać.
Dla niezdecydowanych i uzależnionych od adrenaliny
Poprzez rozwijanie drzewek rzemiosła można będzie w wyprodukowanych przedmiotach umieszczać wolne miejsca, w które, w zależności od potrzeb, gracze włożyć będą mogli stworzone przez siebie pieczęcie (heraldry). Te dadzą im na określony czas wzmocnienia (buffs) np. zwiększoną liczbę Punktów Życia. W wolnym miejscu stworzonego przedmiotu umieścić będzie można potrzebną w danej chwili pieczęć i … niech potwory świata Mythos drżą przed nieustraszonymi łowcami potworów!
Umiejętne wykorzystywanie Punktów Rzemiosła, jak również zastosowanie aury i pieczęci wpływają na ostateczną wartość przedmiotów. Ponadto, podczas produkcji przedmiotów, gracze mogą zdecydować, na jakim poziomie ustawić każdą wartość atrybutów, na przykład prędkość ruchu. I chociaż podkręcanie statystyk na wysoki poziom może spowodować, że proces tworzenia zakończy się niepowodzeniem, to wraz ze wzrostem ryzyka wzrasta możliwość uzyskania lepszego produktu końcowego. Możliwości Systemu Rzemiosła gry Mythos gwarantują więc naprawdę mocne wrażenia.
Dodatkowe informacje dostępne są na oficjalnej stronie internetowej mythos-europe.com oraz oficjalnym kanale na portalu Facebook. Można tam także zarejestrować się do zamkniętych testów beta.
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz