Heroes VI – dziś premiera!

1 minuta czytania

Po kilku przekładanych datach premiery w końcu na sklepowe półki ląduje najnowsza część serii Heroes, czyli Might&Magic: Heroes VI.

Chociaż oficjalna premiera dopiero dziś, to gra doczekała się już pierwszych recenzji. Eurogamer wystawił 8/10, zaś Gametrust dał nieco więcej – 8.7/10. Polskie gry-online.pl są odrobinę bardziej sceptyczne – 8.5/10.

Kanał użytkownika MichalRaven dostarczył nagranie, w którym autor dobiera się do dostępnego w sieci Empik wydania kolekcjonerskiego, które można nabyć w ich sklepie internetowym za 189, 99 PLN. Gra w "uboższej" wersji została wyceniona na 119,99 PLN.

Jak wam się podoba zawartość? Wiecie już, na czym polega "ekologiczność" wszelkiej masy makulatury, której ilość w pudełku z grą miała być ograniczana?

Komentarze

0
·
Mnie poirytowała jedna rzecz, kiedy byłem w Empiku zobaczyłem premierowe wydanie Heroes VI, ale po chwili przekonałem się że kilka półek dalej leżą jeszcze pudełka z wersją przedpremierową. Co do samej gry, na razie jej nie kupuję, sporo ułatwień + fakt, że już poprzednia część niezbyt przypadła mi do gustu, zniechęcają mnie do zakupu najnowszej części.
0
·
A ja bym chętnie zagrała w tą część, tym bardziej, że 5 nie mogłam przeboleć tego nadmiaru słodyczy kolorystyki. VI wygląda pod tym względem na bardziej stonowaną, klimatyczną i przede wszystkim - nie jest tylko odświeżeniem trójki, ale wprowadza nowe rozwiązania! Czy lepsze, zobaczymy.. Zresztą frakcja Świątyni wygląda cudnie, choćby dlatego chciałabym spróbować rozegrać jakąś partyjkę.

Jedynie co mnie powstrzymuje - to cena. Za dużo wychodzi teraz tytułów, które chciałabym mieć i Herosi pod tym względem przegrywają.
0
·
Hah a ja czekam właśnie na przesyłkę, która ma być dziś wysłana z Gdańska. Już nie mogę się doczekać, bo trochę naczytałem się o Heroes VI i wiem jedno że chcę to zobaczyć na własne oczy lub komputerze
Mam nadzieję, że się nie zawiodę.
0
·
No to czekamy na wrażenia, mnie oprócz ceny zrażają daleko posunięte uproszczenia i zmiany typu (zajmując zamek przeciwnika, zamieniamy go na odpowiednik naszej frakcji, czyli koniec ze zbieraniem ekipy z kilku zamków, usunięcie części surowców). Ja się wstrzymuję, zobaczę za jakiś czas jak pojawią się konkretne opinie na temat tej gry, ale zakupu nie przewiduję.
0
·
Usunięcie surowców, zmiana zamków podczas zdobywania, ulatwienia, brzydkie przedstawienia zamków...

I nekropolia. Jednostki nekropolii wyglądają na sado-masochistyczne bękarty Lolth i Arthasa. A przedstawienie liszów jest... To jest po prostu zniewaga.

Lepiej zagrać w starą dobrą 3, ot.
0
·
Zamki się zmieniają podczas zdobywania? Tego nie doczytałam.. To akurat kompletnie mi się nie podoba!

Natomiast na plus zaliczam wybór drogi reputacji. Walka o kopalnie w dawnych herosach za bardzo przypominała zabawę w berka, także zdobywanie głównego punktu z surowcami uważam za ciekawy pomysł. W Disciples też jest mało surowców, a jakoś to grało..
0
·
Ten tytuł jest dla weryfikacją czy warto czekać na tytuły z piękną historią, czy nie. Cóż, czas pokaże, ale oczekiwania mam spore. Mimo wszystko wątpię, by się spełniły.
0
·

Przejdź do cytowanego postu Użytkownik Bielu95 dnia czwartek, 13 października 2011, 15:26 napisał

Ten tytuł jest dla weryfikacją czy warto czekać na tytuły z piękną historią, czy nie. Cóż, czas pokaże, ale oczekiwania mam spore. Mimo wszystko wątpię, by się spełniły.

Ale recenzje są bardzo dobre, noty ok. 8.5, nie będzie to Heroes 3, ale uważam, że błąd niektórzy robią uważając iż Heroes 6 czy BG3 (gdyby miało wyjść, to jest tylko przykład) będą złe, bo nie będą takie jak poprzednie części. Teraz każda nowa część może przynieść zmiany, ale nie oznacza, że będzie kiepska. W każdym razie ja trzymam kciuki!
0
·
Nie wiem, wieczorem zobaczę jak ze znajomymi siądziemy. Nie śledziłem jakoś wieści o 6-tce. Ale meduzy, jakiś śmiszny duszek z życia i nagi są szkaradne... nagi z 3jki to była cudna sprawa. Tutaj... uh.
No i ten mangowy klimat.
0
·
Właśnie ta ilość modyfikacji niepokoi mnie w równym stopniu, w jakim intryguje, w związku z czym chętnie sprawdziłbym "szóstkę" osobiście (pomijając drobny szczegół braku odpowiedniego sprzętu i pieniędzy ). A ponieważ część piąta podobała mi się bardzo, niemal tak, jak ukochana "trójka", to i na tę część czekałem z zainteresowaniem. Oceny ocenami, zawsze to jakiś wyznacznik, ale wiadomo, że jeśli coś nie jest z góry totalną porażką, to warto ocenić samemu.
0
·
Zwiastun premierowy



Hm... Miałem się wstrzymać z zakupem, ale chyba sprawdzę z czym to się je. Koniec końców to "Heroes", a szlachectwo zobowiązuje.
0
·

Przejdź do cytowanego postu Użytkownik Redhorn Steelaxe dnia czwartek, 13 października 2011, 16:19 napisał

Nie wiem, wieczorem zobaczę jak ze znajomymi siądziemy. Nie śledziłem jakoś wieści o 6-tce. Ale meduzy, jakiś śmiszny duszek z życia i nagi są szkaradne... nagi z 3jki to była cudna sprawa. Tutaj... uh.
No i ten mangowy klimat.

Mangowy?! Dlaczegoż mangowy?

Mnie się jednostki danych frakcji wstępnie podobają, zwłaszcza te "płynno - ciekłe" jednostki.

I też tak czuje, że ostatecznie pójdę i grę zakupię. Nie widzę na screenach, by których z bohaterów odkrywał mapę na słoniu, więc przynajmniej tego denerwującego widoku mi oszczędzili... Nie wiem czemu, ale w Herosach 5 oglądanie herosa jeżdżącego na słoniu totalnie mnie załamało. Bajkowe kolory plus pseudo Alladyn na mapie.
0
·
Gra słaba. Nie wiem, albo gdzieś nie doczytałem albo w kampanii jednostki są poblokowane. 1 misja, tylko jedna rzecz do budowania, 2ga misja- niewiele więcej. Takie to... prymitywne.
Czary- tutaj też minus. Czary tutaj to skille nabywane z poziomami- 1lvl 1 czar (albo umiejętność) słabo. Albo ponownie- nie mogę zwyczajnie rozbudować się jeszcze. Nie wiem...

Na plus jest mapa. Bardzo Hirołsowa, z masą znanych z poprzednich części obelisków.

@krew_na_scianie

Yop, mangowa. Miecze, pancerze i hełmy... normalnie jakbym w Lineage grał a nie homma. Przypomnij sobie miecz np krzyżowaca z 3jki. Tutaj... kurczę, no... przesadzili chłopcy.
Ostro.
0
·
Yh... To ja może jednak wrócę do młócenia III
0
·
Redhorn, ale to przecież jest samouczek, więc siła rzeczy nie możesz mieć dostępu od razu do Archaniołów - proste Takie początkowe blokowanie jednostek w kampanii jest wszędzie, nawet w "trójeczce". Gdybym miał oceniać każdą grę po tutorialu, to uważałbym gry komputerowe za kompletną i infantylną starte czasu

Popykałem około godzinki i podoba mi się kilka rzeczy - system ekwipunku (nie dość, że daje większe pole do manewru to pokuszono się o np. przedmioty setowe), większy nacisk na fabułę (coś jak w "Disciples" - ciągła konwersacja pomiędzy bohaterami, więcej filmików), wspomniana mapa (faktycznie powrót do klasyki) czy kilka smaczków związanych z walką. Do rozwoju postaci podchodzę na ten moment neutralnie, bo za mało widziałem, żeby ocenić to wszystko w praniu (choć nie powiem, wygląda to wszystko ciekawie i daje większe możliwości logicznego kombinowania niż "wybierz spośród dwóch losowych zdolności, a jak Ci nie pasują to pocałuj się w... nos"). Ekran miast faktycznie zasysa i to mocno, aczkolwiek po wielu skargach fanów już zapowiedzieli, że naprawią to w którejś łatce (choć niesmak i tak pozostaje). Pożyjemy, zobaczymy - na ten moment nastraja to wszystko optymistycznie. Szczerą ocenę będę mógł wydać i tak po 20-30 godzinach gry. Może się nawet pokuszę o recenzję?

Cytat

Tutaj... kurczę, no... przesadzili chłopcy. Ostro.


Nie gorzej niż w zachwalanej przez większość fanów "piątce", gdzie bohater Przystani też dzierżył ogroooomny miecz, mieliśmy herosów dosiadających słonie i mamuty oraz kawalerię krasnoludów na niedźwiedziach Tak... myślę, że takie kwiatki to już cecha charakterystyczna Ashanu

Erathio, wróć!
0
·

Cytat

Nie gorzej niż w zachwalanej przez większość fanów "piątce", gdzie bohater Przystani też dzierżył ogroooomny miecz, mieliśmy herosów dosiadających słonie i mamuty oraz kawalerię krasnoludów na niedźwiedziach


Faktycznie, płonący bohaterowie Confluxu na koniach i gobliny szarżujące na knurach w ukochanej trójce to zupełnie co innego
0
·
Ano, właśnie. Dlatego zarzut o przerysowanie jest dziwny, bo uniwersum "Mocy i Magii" zawsze takie było.
0
·
A dla mnie właśnie nie było przerysowane. Dzik nie jest mamutem, półtorak nie jest mieczem z tysiącem mini-rzeźb na rękojeści. No sorry, nawet Archanioł miał zwykły flamberg a Arcydiabeł kose. A Conflux? Żywiołak ognia miałby nie płonąć (bo tak wyglądał heros), to raczej marny zarzut.

Tutaj nie. Zbroje w skrzydełka, miecze wyglądające w tym przerysowaniu okropnie itp.
Poza tym, motyw z blokowaniem budowy tyczył się w kampaniach zawsze ostatniej jednostki, ewentualnie kilku dających profity. Człowiek miał jakieś pole do manewru. Zresztą, w kampanii nekropolii nie było lepiej
Przeszedłem samouczek i nią. I choć teraz będę długą przerwę od nich mieć to z powodu nie wyglądu a... trudności. Już piątka była bardziej wymagająca... ot, znudził mnie brak kombinowania.

Dodaj komentarz

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...