Fallout 4 – grzebanie w złomie jest opcjonalne

1 minuta czytania

Niesamowicie rozwinięty system craftingu oraz opcja budowania postapokaliptycznego miasteczka. Nie ulega wątpliwości, że to szczególnie z tych elementów są wybitnie dumni pracownicy Bethesdy w kontekście "Fallout 4". Sęk w tym, że nie każdemu widzi się być MacGyverem pustkowi i zamiast grzebania w złomie, część graczy stawia na inne aspekty życia postnuklearnego. Powstaje więc pytanie – czy wspomniane segmenty produkcji są obligatoryjne i trzeba będzie wziąć młotek w dłoń, aby w ogóle myśleć o jej spokojnym ukończeniu?

fallout 4

Pete Hines odpowiada wprost – absolutnie nie.

"To totalnie opcjonalne, baw się tym, jeżeli masz taką ochotę. Jednak w przypadku, kiedy masz to gdzieś i najzwyczajniej w świecie chcesz zaliczyć wszystkie zadania poboczne, a także skończyć wątek główny, możesz to wszystko zignorować lub liznąć te elementy w niewielkim stopniu. Do niczego nie przymuszamy, to Twoja gra" – ucina vice-prezydent Bethesdy.

I dobrze.

Komentarze

0
·

Cytat

każdemu widzi się być MacGyverem pustkowi

Niech zgadnę że Tokarowi się nie widzi
0
·
Wydaję mi się, że zakończenie newsa to zdradzało
0
·
Ja prawdopodobnie się tym pobawię. Majsterkowanie, to jest to.

Dodaj komentarz

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...