Opis

3 minuty czytania

Diablo II: Lord of Destruction zawiera wiele nowych funkcji i stanowi ciekawe rozwinięcie zwykłego Diablo II:

Talizmany

Tych przedmiotów nie można kupić. Można je tylko znaleźć. Posiadają magiczne właściwości które działają jeżeli po prostu nosimy je w inwentarzu. Niektóre właściwości są naprawdę potężne dlatego czasami warto mieć ich bardzo dużo, nawet jeżeli zajmują prawie cały inwentarz. Niestety talizmany nie działają gdy trzyma się je w kostce Horadrimów.

Nowe właściwości przedmiotów

Niektóre nowe przedmioty magiczne pozwalają każdej postaci na używanie określonej umiejętności. Niektóre z nich uaktywniają się tylko w pewnych warunkach, na przykład podczas ataku na wroga, lub po otrzymaniu ciosu. Naładowane przedmioty pozwalają użyć umiejętności w dowolnym momencie, ale tylko ograniczoną ilość razy. Aby wybrać umiejętność z Naładowanego przedmiotu, wywołaj listę umiejętności. Umiejętność z przedmiotu naładowanego znajduje się w górnej części listy dostępnych umiejętności. Po wybraniu umiejętności, można ją włączyć P-klikając na celu. Ale musisz pamiętać, ze przedmioty naładowane zużywają się. W opisie wyskakującym przedmiotu, lub na ikonie umiejętności zaznaczono, ile razy można jeszcze użyć tej umiejętności. Gdy zużyjesz wszystkie ładunki, przedmiot można ponownie naładować, dając do naprawy Kowalowi w sąsiednim mieście.

Przedmioty dla wybranej klasy postaci

Pojawiły się nowe przedmioty dla wybranych klas postaci. Teraz każda postać dostanie nowe unikalne przedmioty dodające punkty do wybranych zdolności każdego bohatera przeznaczone tylko dla nich. Barbarzyńca otrzyma Hełmy. Amazonka odyńcowe łuki oraz dziewicze włócznie. paladyn tarcze dodające do odporności. Nekromanta spreparowane głowy noszone zamiast tarczy. Czarodziejka magiczne kule noszone zamiast lasek. Druid hełmy z dzikich zwierząt a zabójczyni różne naręczne topory oraz kolce.

Klejnoty

Klejnoty są podobne do Kamieni, ale zamiast określonych właściwości magicznych posiadają losowe cechy, dzięki czemu możesz bardziej zróżnicować cechy magiczne przedmiotu z gniazdem. Niektóre klejnoty posiadają dwie lub trzy cechy magiczne. Zanim umieścisz klejnot w gnieździe przedmiotu, musisz zidentyfikować jego właściwości magiczne za pomocą zwoju identyfikacji lub u mędrca, który potrafi to zrobić.

Przedmioty eteryczne

Te przedmioty charakteryzują się bardzo wysokimi współczynnikami, np. wysoka obrona w zbroi, tarczy, czy wysokie obrażenia w broni. Niestety posiadają bardzo dużą wadę. Po prostu nie można ich naprawić. każdy taki przedmiot jest przezroczysty i oznaczony czarnym kolorem.

Przedmioty elitarne

Przedmioty elitarne są bardzo podobne do przedmiotów wyjątkowych, które można znaleźć w oryginalnym Diablo II, tyle że są o­ne znacznie potężniejsze. Przedmioty wyjątkowe można było znaleźć podczas rozgrywek na wyższych poziomach trudności (Koszmar i Piekło). Wyglądają o­ne tak samo jak przedmioty znajdowane na Normalnym poziomie trudności, ale mają inne nazwy i znacząco lepsze parametry. Przedmioty elitarne są jeszcze potężniejsze niż wyjątkowe. Najczęściej można je znaleźć podczas gry na poziomie Piekło. Mają inne nazwy, znacznie lepsze parametry, ale wciąż wyglądają tak samo.

Zestawy przedmiotów

Wprowadzono kilka zmian dotyczących zestawów przedmiotów. Po pierwsze istnieje wiele nowych zestawów, które można gromadzić. Każdy z nich ma nowe właściwości. Plotka głosi, że pojawiło się wiele reliktów o potężnych właściwościach. Zestawy przedmiotów zostały teraz dostosowane do poziomu trudności aktu w którym można je znaleźć. Przykład: jeżeli znajdziesz przedmiot z zestawu teraz będzie istniała znacznie większa szansa, że będzie można z niego od razu skorzystać. W przypadku niektórych zestawów nie będzie konieczne gromadzenie wszystkich elementów. Będzie można uzyskać niepełną premię za niepełny zestaw. Przedmiot z zestawu może teraz mieć więcej niż dwie własności magiczne.

Ułatwienia

Opcje automapy

W menu opcji automapy Diablo II: Lord of Destruction znajduje się teraz “Wielkość automapy”. Ta nowa opcja umożliwia korzystanie z tradycyjnej pełnoekranowej mapy, albo pomniejszonej “minimapy”. Minimapa ma wielkość jednej czwartej automapy i jest wyświetlana w jednym z górnych rogów ekranu mapy. Czy będzie to lewy, czy prawy róg można określić za pomocą klawisza “V”.

Napraw wszystko

Teraz można za jednym zamachem naprawić wszystkie przedmioty, z których się korzysta. Żeby to zrobić trzeba się udać do najbliższego kowala (czy innej postaci, która naprawia sprzęt) i wybrać “Handel lub naprawa” tak jak zwykle. Tutaj znajdują się wszystkie te przyciski, które można było znaleźć wcześniej, ale dodano jeszcze jeden: “Napraw wszystko”. Za jego pomocą można naprawić wszystkie przedmioty z których postać korzysta. Po umieszczeniu wskaźnika myszy nad tym przyciskiem pojawi się koszt operacji. Proszę pamiętać, że za pomocą tego przycisku nie zostaną naprawione przedmioty niesione w ekwipunku – to z czego postać nie korzysta trzeba naprawić osobno.

Wypełnianie ksiąg

Przytrzymując klawisz SHIFT podczas kliknięcia prawym przyciskiem na zwoju, który zamierzasz kupić można od razu kupić tyle, ile trzeba do wypełnienia pierwszej pustej księgi tego typu, którą postać ma w ekwipunku.

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...