[Akt.] Cyberpunk 2077 – lista zmian, które wprowadzi łatka 1.2

1 minuta czytania

cyberpunk 2077

[Aktualizacja, 18:40] Łatka jest już dostępna. Waży, bagatela, 35 GB.

CD Projekt RED już jakiś czas temu uspokajał, że krótka prezentacja szeregu poprawek, jakie ma ze sobą wprowadzić patch 1.2, to tylko delikatny przedsmak tego, co zmieni ta pękata aktualizacja w cyfrowych bebechach “Cyberpunk 2077”. Fani nie dowierzali, o co trudno im się dziwić po dyskusyjnej premierze gry, a ich frustracje potęgowało opóźnienie łatki będące konsekwencjami ataku hakerskiego na serwery studia.

Teraz popularni REDzi postanowili odkryć karty i opublikowali pełną listę zmian, poprawek i usprawnień, które wprowadzi najbliższych patch. Tych jest, bagatela, ponad 500, co z oczywistych względów robi wrażenie. Korekty doczeka się praktycznie każdy aspekt rozgrywki, a poprawki dedykowane są różnym platformom. Pełną listę znajdziecie pod tym adresem.

Kiedy dokładnie łatka trafi na serwery – tego jeszcze niestety nie ujawniono. Pozostaje czekać cierpliwie.

Komentarze

0
·
Czyli jest szansa, że ukończę jedyne zablokowane zadanie, które mi pozostało. Cieszy także fakt, że będzie nagroda od Reginy, chociaż ciekawe co to będzie.
0
·
Ten patch brzmi zachęcająco, może jednak wrócę na jakiś czas do Night City?
0
·
Lekko trąciłem grę po premierze, lecz zostawiłem w oczekiwaniu na przyzwoite połatanie. Jak myślicie - warto już teraz wziąć się za całość, czy jeszcze poczekać na kolejne łatki?
0
·
Są delikatne zmiany w wydajności w produkcji, a wielu chwali poprawienie małych, lecz uciążliwych błędów. Z drugiej strony - jakichś drastycznych zmian nie zaobserwujesz. To krok w dobrą stronę, ale do poprawy jest jeszcze tak wiele, że trudno orzec, czy studio połata kiedyś ten tytuł na tyle, aby choć trochę spełniał przedpremierowe zapowiedzi.

Jak grasz na PC to możesz spróbować. Jak na PS4 czy Xbox One, to nieszczególnie.
0
·

Przejdź do cytowanego postu Użytkownik Tokar dnia wtorek, 30 marca 2021, 12:15 napisał

Są delikatne zmiany w wydajności w produkcji, a wielu chwali poprawienie małych, lecz uciążliwych błędów. Z drugiej strony - jakichś drastycznych zmian nie zaobserwujesz. To krok w dobrą stronę, ale do poprawy jest jeszcze tak wiele, że trudno orzec, czy studio połata kiedyś ten tytuł na tyle, aby choć trochę spełniał przedpremierowe zapowiedzi.

Jak grasz na PC to możesz spróbować. Jak na PS4 czy Xbox One, to nieszczególnie.


Na PC, ale mogę poczekać. Zza "kopy wstydu" już mnie nawet nie widać, a ja zamiast nadrabiać zaległości, to ogrywam po raz kolejny stare klasyki. Może Cyber jest "daniem dojrzewającym", które na świeżo niekoniecznie smakuje najlepiej. Poczekam więc aż dojrzeje i nabierze rumieńców.
0
·

Cytat

Zza "kopy wstydu" już mnie nawet nie widać, a ja zamiast nadrabiać zaległości, to ogrywam po raz kolejny stare klasyki.


Mam tak samo, sporo gier nieogranych w biblioteczce na Steamie, a ja ogrywam starego IWD. Jakoś te nowości nie potrafią mnie wciągnąć, ale doskonale wiem, że to pierwsze objawy starości Dx

Myślę, że przy okazji premiery na nowych generacjach konsol jakąś kolejną jebitną łatę wypuszczą.
0
·
Ja zaraz po premierze grałem na PC i bez większych problemów ukończyłem całą grę. Oczywiście zdarzyły mi się drobne glicze, ale nic co by uniemożliwiło dalszą grę.
Raz tylko zdarzył mi się dość zabawny bug, który zepsuł zadanie, ale i tak udało mi się je ukończyć. Chodziło o to, że miałem z dystansu obserwować spotkanie dwóch grup zbirów, ale tylko jedna pojawiła się na miejscu. Czekałem dość długo na pojawienie się drugiej, ale nic się nie działo. Sfrustrowany i zirytowany rozwaliłem wszystkich z karabinu i ruszyłem w swoją stronę. A tu nagle ktoś zaczyna do mnie strzelać. Rozglądam się i jakieś dwieście metrów dalej na drodze widzę limuzynę... z kołami zatopionymi w betonie przez co nie mogła się poruszać, a na około niej grupkę gangusów, z nogami po kolana również uwiezionymi w podłożu. Była to właśnie ta druga grupa, która miała dotrzeć na miejsce spotkania, ale z oczywistych względów nie dotarła. Po rozwaleniu ich nalazłem przy jednym z trupów przedmiot związany z zadaniem i quest się zaktualizował.
0
·
Ta policja faktycznie poprawiona. Teraz teleportują się nie za samymi plecami, ale parę metrów dalej. Testowałem na maksymalnym poziomie i właściwie nadchodzili z tych samych trzech miejsc. Było ich ewidentnie więcej przy każdej fali i wreszcie stojąc w miejscu wciąż nadchodzili nowi. Wcześniej zabijało się coś koło 12 i nagle się kończyli. Eh, marzenie by podjeżdżali samochodami... Swoją drogą nie ma pościgów samochodowych i nadal działa zasada "masz 4 gwiazdki jeźdź przed siebie a po chwili sobie odpuszczą".

Dodaj komentarz

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...