Cyberpunk 2077 – co nowego wniesie patch 1.2?

2 minuty czytania

cyberpunk 2077,patch 1.2

Po kryzysie związanym z wykradzeniem wrażliwych danych przez hakerów, CD Projekt RED wraca powoli do roboty i stopniowo dąży do naprawy zabugowanego “Cyberpunk 2077”. Niedługo na serwery trafi długo wyczekiwany patch 1.2, który załata kilka uciążliwych mankamentów – zbyt szybką reakcję policji na popełnienie przestępstwa, problemy z mechaniką jazdy i blokowaniem się wehikułów szos w newralgicznych punktach czy aktualizację sterowania związaną z niechcianymi unikami.

To ważny krok na drodze do naprawienia zachowań policji w naszej grze. Zmiany powinny pomóc z problemem NPC-ów pojawiających się za plecami postaci i stworzą wrażenie, że policja potrzebuje trochę czasu, by dotrzeć na miejsce zdarzenia, kiedy ktoś zgłosi przestępstwo. Dodaliśmy również drona rozpoznawczego, by gracze mieli poczucie, że policja obserwuje i analizuje sytuację na bieżąco.

Analizując opinie dotyczące naszego modelu kierowania pojazdami, zauważyliśmy, że gracze mieli najwięcej problemów z szybkością sterowania. Większość zastrzeżeń pochodziła od graczy korzystających z klawiatury na PC oraz graczy, których platformy miały problemy z płynnością, i skupiały się na tym, jak trudno utrzymać samochody w torze jazdy.

W menu opcji dodaliśmy teraz suwak czułości sterowania. Umożliwia on spowolnienie szybkości sterowania wszystkimi pojazdami i z użyciem wszystkich urządzeń wejściowych, bez wpływania na maksymalny kąt skrętu.

Samochodami trudno było kierować szczególnie przy spadkach płynności gry. Przyczyna tkwiła w kodzie gry, który nie radził sobie z nagłymi zmianami liczby klatek na sekundę. Obecnie szybkość sterowania powinna działać tak samo w przedziale od 20 do ponad 60 klatek na sekundę.

Na koniec przyjrzeliśmy się poszczególnym samochodom, w tym Archer Hella gracza, i naprawiliśmy problemy, które sprawiały, że przy mniejszej płynności rozgrywki pojazdy stawały się zbyt narowiste.

W pewnych sytuacjach nasz pojazd mógł utknąć lub zawiesić się na elementach otoczenia Night City. Teraz dodaliśmy funkcję odblokowania pojazdu, która włącza się, kiedy próbujecie przyspieszyć, ale się nie poruszacie. Przytrzymując gaz, możecie rozkołysać pojazd w przód i w tył lub obrócić go lewo/prawo.

Unik przy podwójnym naciśnięciu klawisza ruchu można wyłączyć w ustawieniach sterowania. Unik nadal można wykonać poprzez podwójne naciśnięcie klawisza przełączającego kucnięcie (domyślnie klawisz „C”).

Można też teraz przenieść sterowania za pomocą WSAD na sterowanie przy użyciu innych klawiszy. Wciąż jeszcze musimy rozwiązać kilka problemów z przypisanymi akcjami, czym zajmiemy się w kolejnych aktualizacjach.

Źródło: www.cyberpunk.net

Komentarze

0
·
Na pewno nie lepszych ocen. XD
0
·
No IX DE gimbie.
Świetna gra.
0
·
NIe no, to jest gra dla ludzi, którzy lubia jak ktos obrabia im dziewczynę. Jeśli jesteś gamingowym cuckiem, to w realu już nie ma dla Ciebie zadnych szans. Nie ma nawet 5% zawartości jaka była obiecana, a słynne bugi to paradoksalnie NAJLEPSZE co się tej grze przytrafiło. Skupiły na sobie uwagę i odciągnęły od faktu, że gra jest PUSTA. NPC to nie bugi, samochody w 2d to nie bugi - to wszystko to jedynie próba prowizorycznego ukrycia, że miasto nie jest żywe. Co najśmieszniejsze, CDPR wziął na to dotacje, konkretnie na żywe i interaktywne miasto od "naszego" państwa. Jeśli piszesz, że gra jest świetna, to nie domagaj się szacunku od kogokolwiek, bo sam siebie nie szanujesz.
Nie mogę polecić podobnej gry, ale jeśli chcecie zobaczyć grę, gdzie twórcy szanują graczy, to ja na przykład polecam EVE Online

[Dodano po 2 tygodniach i 20 godzinach]

Przejdź do cytowanego postu Użytkownik UWU dnia wtorek, 23 marca 2021, 15:55 napisał

NIe no, to jest gra dla ludzi, którzy lubia jak ktos obrabia im dziewczynę. Jeśli jesteś gamingowym cuckiem, to w realu już nie ma dla Ciebie zadnych szans. Nie ma nawet 5% zawartości jaka była obiecana, a słynne bugi to paradoksalnie NAJLEPSZE co się tej grze przytrafiło. Skupiły na sobie uwagę i odciągnęły od faktu, że gra jest PUSTA. NPC to nie bugi, samochody w 2d to nie bugi - to wszystko to jedynie próba prowizorycznego ukrycia, że miasto nie jest żywe. Co najśmieszniejsze, CDPR wziął na to dotacje, konkretnie na żywe i interaktywne miasto od "naszego" państwa. Jeśli piszesz, że gra jest świetna, to nie domagaj się szacunku od kogokolwiek, bo sam siebie nie szanujesz.
Nie mogę polecić podobnej gry, ale jeśli chcecie zobaczyć grę, gdzie twórcy szanują graczy, to ja na przykład polecam EVE Online
Eve Online to naprawdę wspaniała gra w której codziennie możemy zdobywać dowolne ilości isk i handlować nimi wraz z innymi korpo (coś jak gildie w EVE Online). Ja cenię EVE bardziej niz Cyberpunka, jeśli chcecie wiedzieć gdzie warto kupować isk, to kupuje eve isk na Odealo https://odealo.com/gam...eve-online/isk

Dodaj komentarz

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...