Proca +3
Magiczne proce to znak rozpoznawczy wojowników z rasy niziołków. Broń ta zazwyczaj była przygotowywana przez matkę lub utalentowaną ciotkę dla młodego niziołka, który miał wyruszyć na swoją drugą wielką przygodę. Powodem tego, że proca ta była prezentem przed drugą, a nie przed pierwszą przygodą było to, że niziołki zazwyczaj nie chcą decydować się na zostanie poszukiwaczami przygód, kiedy już ich zasmakują.
Parametry
Obrażenia: +3 (pocisk)
Trak0: +3
Waga: 0
Opóźnienie: 3
Rodzaj biegłości: proca
Typ broni: 1-ręczna
Wymagana siła: 3
Gdzie znaleźć: u szynkarza w karczmie w Saradush.
Proca Erinne +4
Pewnej wioski gnomów o nazwie Erinne bronił przez długi czas jeden tylko strażnik, uzbrojony wyłącznie w magiczną procę. Procę tę stworzyła czarodziejka, od której imienia pochodzi też nazwa całej wioski. Kiedy wioskę napadły orki, proca zaginęła w tajemniczych okolicznościach.
Parametry
Obrażenia: +4 (pocisk)
Trak0: +4
Specjalne:
- Raz dziennie może stworzyć 5 pocisków +4
Waga: 0
Opóźnienie: 3
Rodzaj biegłości: proca
Typ broni: 1-ręczna
Wymagana siła: 3
Gdzie znaleźć: lisz Azamantesa, na V poziomie Twierdzy Strażnika.
Proca Erinne +5
Dzięki modyfikacjom, którym poddano procę Erinne, stała się ona jeszcze skuteczniejszą bronią o jeszcze większej celności.
Parametry
Obrażenia: +5 (pocisk)
Trak0: +5
Specjalne:
- Raz dziennie może stworzyć 5 pocisków +4
Waga: 0
Opóźnienie: 3
Rodzaj biegłości: proca
Typ broni: 1-ręczna
Wymagana siła: 3
Gdzie znaleźć: Cespenar.
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz