Sejmitary, wakizashi, ninja-to

3 minuty czytania

Wakizashi +1

wakizashi

Wakizashi, czyli miecz pomocniczy, jest niezwykle ważny dla samuraja. Nosi się go przez cały czas, nawet w mieszkaniu, spoczywa blisko samuraja gdy ten śpi. Mistrzowie Wu Jen zamknęli wielką moc w tym wakizashi, wyzwalana tylko gdy jego właściciel znajduje się w bitewnej gorączce. Nie wiadomo jak ten wakizashi trafił do Faerunu, ale jeśli samuraj do, którego należy wciąż żyje to z pewnością będzie go szukał.

Parametry

Obrażenia: 1k8 +1
Trak0: +1
Typ obrażeń: kłute
Waga: 2
Opóźnienie: 2
Rodzaj biegłości: sejmitar/wakizashi/ninja-to
Typ broni: 1-ręczna
Wymagana siła: 5
Nie może używać: Druid, Kapłan, Mag
Gdzie znaleźć: do kupienia u szynkarza w karczmie w Saradush.

Sejmitar +3

sejmitar

Sejmitar pierwotnie nazywany był "Szamszirem". Posiada jednosieczne mocno zakrzywione ostrze i zakończone wydłużonym, ostrym szpicem. W efekcie jest nieco wolniejszy niż inna broń tego rodzaju, jednak bardziej skuteczna i zabójcza w walce. Ten konkretny egzemplarz został wzmocniony magicznie, uzupełniając umiejętności tego, kto nim włada.

Parametry

Obrażenia: 1k8 +3
Trak0: +3
Typ obrażeń: sieczne
Waga: 1
Opóźnienie: 2
Rodzaj biegłości: sejmitar/wakizashi/ninja-to
Typ broni: 1-ręczna
Wymagana siła: 10
Nie może używać: Kapłan, Mag, Złodziej
Gdzie znaleźć: do kupienia u szynkarza w karczmie w Saradush.

Ostrze Usuno +4

ostrze usuno

Córka wysokiego urzędnika biurokratycznej machiny Kara-Tur, Usuno, wyrzekła się swojej rodziny i postanowiła spróbować awanturniczego życia pośród Yakuza w półświatku przestępczym.
Ostrze tego zaczarowanego ninjo-to aż iskrzy się od energii elektrycznej.

Parametry

Obrażenia: 1k8 +4, 1k4 obrażeń od zimna
Trak0: +4
Typ obrażeń: sieczne
Specjalne:

  • Przy każdym uderzeniu istnieje 10% szans na to, że przeciwnik odniesie dodatkowe 2k10 obrażeń od elektryczności (jeśli wykona udany rzut obronny, to otrzyma tylko połowę ran).

Waga: 1
Opóźnienie: 0
Rodzaj biegłości: sejmitar/wakizashi/ninja-to
Typ broni: 1-ręczna
Wymagana siła: 6
Nie może używać: Druid, Kapłan, Mag
Gdzie znaleźć: I poziom Twierdzy Strażnika, walczy nim jedna ze statuł.

Widmowy Rodzaj +4

widmowy rodzaj

Legenda głosi, że dusze tych, którzy padną pod ciosami tego mrocznego ostrza zostaną po wieczność niewolnikami tego, kto je pokonał. Zwycięzca będzie mógł je wzywać, by walczyły przy jego boku.

Parametry

Obrażenia: 1k8 +4, 1k4 obrażeń od zimna
Trak0: +4
Typ obrażeń: sieczne
Specjalne:

  • Raz dziennie można przyzywać Widmowe Ostrze. Ten tańczący miecz walczy w imieniu tego, kto dzierży Widmowy Rodzaj przez 4 rundy. Widmowe Ostrze atakuje raz na rundę i zadaje przy każdym uderzeniu 1k8 +3 obrażeń.

Waga: 2
Opóźnienie: 1
Rodzaj biegłości: sejmitar/wakizashi/ninja-to
Typ broni: 1-ręczna
Wymagana siła: 8
Nie może używać: Kapłan, Mag
Gdzie znaleźć: możesz go wygrać w karty z Aesgerethem, nieopodal ostatniego portalu na III poziomie Twierdzy Strażnika.

Yamato +4

yamato

Imię potężnego Wu Jena, który stworzył ten "miecz-towarzysz", już dawno zostało zapomniane. Jednakże imię Yamato w dowolnym tłumaczeniu oznacza "Strażnika" lub "Obrońcę".

Parametry

Obrażenia: 1k8 +4
Trak0: +4
Typ obrażeń: kłute
Specjalne:

  • Zapewnia temu, kto nim włada, +1 do KP.

Waga: 1
Opóźnienie: 0
Rodzaj biegłości: sejmitar/wakizashi/ninja-to
Typ broni: 1-ręczna
Wymagana siła: 5
Nie może używać: Druid, Kapłan, Mag
Gdzie znaleźć: do kupienia u szynkarza w karczmie w Saradush.

Widmowy Rodzaj +5

widmowy rodzaj

Widmowy Rodzaj czerpie teraz moc nekromancji z Czaszki Lisza i jest narzędziem nieświętej śmierci, która nigdy nie powinna była zostać wypuszczona w Krainy.

Parametry

Obrażenia: 1k8 +5, 1k6 obrażeń od zimna
Trak0: +5
Typ obrażeń: sieczne
Specjalne:

  • Użytkownik zyskuje ochronę Sfery Negatywnej
  • Raz dziennie można przyzwać Widmowe Ostrze. Ten tańczący miecz walczy w imieniu tego, kto dzierży Widmowy Rodzaj przez 4 rundy. Widmowe Ostrze atakuje raz na rundę i zadaje przy każdym uderzeniu 1k8 +3 obrażeń.
  • Raz dziennie pozwala zadać Uderzenie przebijające pancerz. Podnosi premię do TraK0 do +10 na 3 rundy.

Waga: 2
Opóźnienie: 1
Rodzaj biegłości: sejmitar/wakizashi/ninja-to
Typ broni: 1-ręczna
Wymagana siła: 8
Nie może używać: Kapłan, Mag
Gdzie znaleźć: Cespenar.

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...