Jeżeli nie mieliście okazji zawitać na wiedźmiński wykład w Collegium Civitas i nadal ogromnie rozpaczacie z tego powodu, to serwis Polygamia wychodzi Wam naprzeciw, wrzucając jego pierwszą część do internetowych czeluści.
Pan Tomasz Gop, w gustownym szarym sweterku, starał się odpowiedzieć na dość fundamentalne pytanie, które nasuwa się samoistnie przy rozważaniach na temat projektowania wirtualnych przygód Geralta. Czy istnieje możliwość skutecznego przeszczepienia sugestywnego świata i klimatu, zawartego na kartach sagi Andrzeja Sapkowskiego, na ekrany monitorów?
W jakich okolicznościach powstawał „Wiedźmin”? Jakie pułapki czekały na developerów? Jak wyglądało projektowanie „od kuchni”? Jeżeli jesteście ciekawi, zapraszam do obejrzenia materiału, który znajdziecie poniżej.
Generalnie ta część nie niesie za sobą żadnych szokujących nowości, aczkolwiek jest zdecydowanie lepszą i o wiele bardziej konstruktywną rozrywką niż oglądanie rodzimych „łże-piłkarzy”, którzy nie potrafią sobie poradzić z rezerwami pogromców takich futbolowych potęg jak Malta czy Łotwa.