Informacja prasowa
Berlin – 30 września 2010 r. – Arkana magii kontra ludzka precyzja – Archer i Sorcerer to przeciwnicy w pojedynku klas postaci gry TERA, których mimo pewnych podobieństw różni bardzo wiele. Rękawica została rzucona, satysfakcja musi być dana – pojedynek pomiędzy dwiema z ośmiu klas bohaterów fabularnej gry online TERA właśnie się rozpoczyna.
Jedną z niewielu pasji, którą dzielą wspólnie Archer i Sorcerer, jest walka na daleki dystans: zachowanie odległości przybliży Cię do zwycięstwa. Jeśli jednak znajdziesz się w zasięgu przeciwnika albo zostaniesz zepchnięty do narożnika, o Twoim życiu zdecydują sekundy odmierzane błyskiem ostrzy. Na dłuższą metę lekki pancerz zapewnia niewielką ochronę, więc Sorcerer teleportuje się ze strefy zagrożenia z prędkością światła, by po chwili wytchnienia zadać kolejny cios. Tak się dzieje, gdy korzysta on z lodowej lancy, która zatrzymuje przeciwnika w miejscu i zamraża go. Teraz możesz w pełni wykorzystać magiczny potencjał Sorcerera. Korzystając ze swojej głównej broni – mistycznego dysku, Sorcerer może ciskać kule ogniste lub eksplodujące pociski, które powoli uwalniają swoją moc. Czy to w grupie, czy w pojedynkę, przeciwnik ma niewielkie szanse na przeżycie, jeżeli nie zabezpiecza tyłów przed ognistą mocą Sorcerera.