Przygody wojowniczej królowej Meve doczekały się nowej łatki, która ma za zadanie naprawić drobne błędy, które napotkamy podczas naszej kampanii. Prócz tego twórcy gry chwalą się dodaniem obsługi tradycyjnego języka chińskiego, co na pewno ucieszy naszych dość dalekich sąsiadów.
"Wojna Krwi: Wiedźmińskie opowieści" dostały nową aktualizację, która poprawia stabilność gry, naprawia pewne problemy związane z zadaniami, jak też oferuje obsługę nowego języka, jakim jest tradycyjny chiński. Fani tego tytułu mogą także pobawić się ustawieniami animacji kart premium oraz uzyskać brakujące trofea w wersji gry na konsole PS4 i Xbox One.
Poniżej znajdziecie opis wszystkich zmian, jakie pojawiły się wraz z ostatnią aktualizacją.
- W menu głównym dostępne są ustawienia animacji dla kart premium. Ustawienie „Zawsze animuj” będzie domyślnym ustawieniem dla nowych graczy
- Dodano obsługę tradycyjnego języka chińskiego
- Dodano nowe funkcje sterowania dla kontrolerów (Xbox One / PS4): LB,RB / L1,R1: Przeskocz do lewej/prawej krawędzi rzędu; LT / L2: Przełączaj się pomiędzy cmentarzami gracza i przeciwnika; X / Kwadrat: Wybierz dowódcę
- Poprawiono ogólną wydajność gry
- Poprawiono ogólną stabilność gry
- Znacząco zmniejszono szansę na zablokowanie postępu gracza ze względu na nieznikające plansze ładowania (wszystkie platformy)
- Zwiększono efekt rozmazania, poprawiając wydajność i efekty wizualne (szczególnie na konsolach)
- Naprawiono błąd, który sprawiał, że gracz czasami tracił możliwość dokonywania wyborów przy pomocy
- kontrolera po wejściu do obozu
- Naprawiono błąd, który sprawiał, że przeciwnik otrzymywał nieskończenie długą turę, jeśli gracz skorzystał z podglądu talii przy zagadkach
- Niewielkie poprawki lokalizacji
- Naprawiono wiele błędów związanych z trofeami PS4, osiągnięciami Xbox One oraz kontraktami z gry "GWINT: Wiedźmińska Gra Karciana"
- Naprawiono błąd, który powodował, że Szary Goniec nieprawidłowo zliczał znalezione złote skrzynie
- Naprawiono błąd wprowadzający nieprawidłowe zasady specjalne do zagadki „Śnieżki”
- Naprawiono błąd, który powodował, że po wygranej Bitwie w Caedva Gaenvid gra zawieszała się na ekranie ładowania, jeśli przeciwnik odrzucił wszystkie karty
- Naprawiono błąd, który sprawiał, że Wojna Krwi zawieszała się na początku Letnich Porządków oraz Bitwy o Czerwoną Bindugę
- Poprawiono wprowadzające w błąd informacje z obozowego samouczka na temat podglądu i rekrutowania kart
- Naprawiono błąd, który powodował, że efekty wizualne ognia w rzędzie dalekiego zasięgu przeciwnika nie były widoczne w zagadce Porzucony posterunek
- Naprawiono błąd, który sprawiał, że karty i dialogi Gascona i Reynarda pojawiały się podczas bitwy
- Oblężenie Tuzli, nawet jeśli gracz utracił którąś z tych postaci podczas zadania Bitwa o Czerwoną Bindugę
- Naprawiono błąd, który sprawiał, że kontroler czasami nie działał na początku lub końcu bitwy skróconej
- Naprawiono błąd, który sprawiał, że Wojna Krwi wieszała się zaraz po zniknięciu ekranu wymiany kart podczas Bitwy o Czerwoną Bindugę
- Naprawiono błąd, który sprawiał, że ładowanie stanu gry z poziomu menu głównego czasami prowadziło do zawieszania się gry
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz