Wieża Asów - Dzikie karty #2

Wieża Asów
Ocena użytkowników
6.92 Średnia z 6 ocen
Twoja ocena

Gdy po II wojnie światowej obcy wirus zaatakował ludzkość, garstka ocalonych zdobyła nadnaturalne moce. Wieża Asów opowiada ich historię.

Wszystko zaczęło się w roku 1946, gdy nad nowojorskim niebem uwolniono niezwykłego wirusa dzikiej karty, zdolnego do przekształcania genów. Stworzył on obdarzonych potężnymi mocami asów oraz dziwacznych, zniekształconych dżokerów. Po trzydziestu latach ocalonych dotknął nowy koszmar. Z otchłani kosmosu przybywa Rój – śmiertelne zagrożenie zdolne zniszczyć całą planetę. Asowie i dżokerzy muszą zapomnieć o wzajemnej nienawiści, by stanąć do bitwy, której nie mogą przegrać...

Wśród autorów Wieży Asów znajdziemy prawdziwych "gigantów" literatury science fiction i fantasy: George'a R. R. Martina, Rogera Zelazny'ego, Pat Cadigan czy Waltera Jona Williamsa.

Recenzja Czytaj całą recenzję »

Polscy czytelnicy wreszcie mają okazję zapoznać się z serią książek o superbohaterach XX wieku, która jest projektem George'a R. R. Martina, odpowiadającego za redakcję i wybór tekstów. Oczywiście pisarz dokłada do cyklu własne opowiadania, ale oprócz niego swój wkład mają inni twórcy fantastyki – Roger Zelazny, Walter Jon Williams czy Pat Cadigan. W rodzimych księgarniach dostępny jest już drugi tom – „Wieża Asów”. Jedno trzeba przyznać na początku – choć książka jest zbiorem utworów, czyta... czytaj dalej...

Książki z cyklu

  • Dzikie karty
    #1 Dzikie karty
  • Szalejący dżokerzy
    #3 Szalejący dżokerzy
Wczytywanie...