Wielka Księga Szaleństwa

Wielka Księga Szaleństwa
  • Liczba graczy 2 - 5 osób
  • Wiek od 12 lat
  • Średni czas gry 90 min
  • Wydawca Portal
  • Projektant
Ocena użytkowników
8.83 Średnia z 3 ocen
Twoja ocena

W magicznej bibliotece daliście się porwać wrodzonej ciekawości młodych adeptów magii. Otworzyliście księgę z działu woluminów zakazanych. Wiele o niej słyszeliście, ale chcieliście zobaczyć to na własne oczy. Nie spodziewaliście się, że konsekwencje mogą być tak okropne... Z każdej ze stron wylewają się magiczne zaklęcia i niebezpieczne monstra zrodzone z magii zagrażające całemu światu!

Teraz to Wy, jako zwykłe żółtodzioby, staniecie w szranki z Wielką Księgą Szaleństwa!

Wielka Księga Szaleństwa to gra kooperacyjna oparta o mechanizm budowania talii. To emocjonująca przygoda zarówno dla początkujących jak i bardziej zaawansowanych graczy. Podczas rozgrywki gracze wcielają się w uczniów czarodziejskiej szkoły magii, którzy otworzyli zakazaną księgę szaleństwa uwalniając magiczne stwory starające się ich opętać.

Wspólnymi siłami gracze starają się zamknąć tytułową księgę.

Recenzja Czytaj całą recenzję »

"Wielka Księga Szaleństwa" to nowa gra kooperacyjna autorstwa Maxime Rambourga wydana przez Wydawnictwo Portal pod szyldem 2Pionków i przeznaczona dla od 2 do 5 osób. Gracze wcielają się w niej w młodych adeptów czarodziejskiej szkoły, którzy nieopatrznie otworzyli magiczną księgę, uwalniając skryte w niej potwory. By wszystko skończyło się dobrze, muszą spróbować pokonać je wspólnymi siłami i z powrotem zamknąć przeklęte tomisko. Na całość składa się głównie niewielka plansza, nieco... czytaj dalej...

Galeria Zobacz więcej »

Zawartość pudełka

  • 48 kart Klątw
  • 35 kart Szaleństwa
  • 56 kart Zaklęć
  • 8 Arkuszy Adeptów Magii
  • 17 kart Grymuaru
  • 1 Znacznik Przywołania
  • 1 Znacznik Rundy
  • 1 Żeton Aktywnego Gracza
  • 16 Żetonów Żywiołów
  • 1 Plansza
  • Instrukcja
Wczytywanie...