Jak wiadomo obowiązkiem każdego dodatku jest wprowadzenie czegoś nowego do gry (albo wprowadzenie czegoś co powinno być w podstawowej wersji, ale twórcy chcą wyłudzić od graczy tyle pieniędzy ile się da). Nie inaczej jest z nadchodzącym dodatkiem do "Underrail" zatytułowanym "Expedition". Oprócz nowych obszarów do zwiedzania i epickich atutów w rozszerzeniu pojawi się nowa szkoła mocy psychicznych. I to nie byle jaka. Każdy fan fizyki i słynnego twierdzenia Alberta Einstena z pewnością zatrze dłonie z radości. Bowiem nowa szkoła nazywa się...
Temporal Manipulation. Dzięki niej nasz bohater za pomocą mocy czasu i przestrzenni przyniesie zgubę wrogom. Mówiąc językiem MMO, nowa szkoła skupia się na zadawaniu obrażeń rozłożonych w czasie oraz buffach i debuffach. Pod tym linkiem możecie zobaczyć gif ładnie obrazujący działanie mocy z tej szkoły. Pośród nowych mocy znajdziemy między innymi:
Temporal Distortion (Zniekształcenie Czasem) – nakłada na cel karę, utrzymującą się przez 1 turę i zadającą obrażenia mechaniczne i energetyczne po upływie czasu działania. Jeżeli na ten sam cel rzuci się dwa razy TD, czas trwania poprzedniej mocy wzrośnie o 1, a zadawane obrażenia o 25%, a nowo nałożone TD będzie miało taki sam czas działania i zadawane obrażenia. Obrażenia zadawane przez tą moc nie są powstrzymywane przez tarcze i ignorują 50% odporności i progu obrażeń. Za pomocą tej mocy nie można zadać trafienia krytycznego.
Psycho-temporal Dilation (Psychiczno-czasowe Zakrzywienie) – liczba punktów akcji celu spada o 15, a liczba punktów ruchu o 50. Efekt utrzymuje się przez 2 tury.
Limited Temporal Increment (Czasowo Ograniczone Przyśpieszenie) – Czas potrzebny do ponownego użycia wszystkich umiejętności zostaje zmniejszony o 1 turę.
Entropic Recurrence (Entropiczne Powtarzanie) – Cel otrzymuje ponownie część obrażeń zadanych w przeciągu trzech ostatnich tur. Wysokość zadanych obrażeń będzie zależna od poziomu umiejętności Temporal Manipulation. Zbyt małe obrażenia zadane pierwotnie celowi mogą zostać wzmocnione dzięki tej mocy.
Psycho-temporal Contraction (Psychiczno-czasowy Kontrakt) – Liczba punktów akcji celu wzrasta o 15, a liczba punktów ruchu o 30. Efekt utrzymuje się przez 2 tury.
Temporary Rewind (Cofnięcie Czasu) – Wszystkie obrażenia zadane celowi zostają wyleczone w liczbie wynoszącej procent rozwoju umiejętności Temporal Manipulation. Efekt mija po 2 turach i istnieje możliwość śmierci celu, jeśli nie podjął odpowiednich kroków.
Precognition (Prekognicja) – po aktywacji tej mocy twoje współczynniki uników i uchylenia wzrastają o liczbę będącą procentem twojego poziomu rozwoju umiejętności Temporal Manipulation. Ta moc zużywa 25 punktów psionicznych na turę.
Stasis (Staza) – Na 2 tury cel zostaje umieszczony w stanie stazy dzięki czemu nie odnosi żadnych obrażeń i staje się odporny na większość efektów unieruchamiających, ale nie może wykonać żadnej akcji. Podczas przebywania w stazie, wszystkie efekty nałożone wcześniej na cel nie będą się zmieniać, ale czas potrzebny do ponownego użycia danej umiejętności będzie spadał.
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz