UnderRail

Underrail: Expedition – kilka słów o epickich levelach i levelowaniu

Autor: Michał "Mikeal" Kostrzewa · Opublikowano: czwartek, 27 października 2016

Wszyscy, którzy grali w "Underrail" z pewnością pamiętają, że nasza postać mogła zdobyć tylko 25 poziomów. Jeżeli udało nam się zdobyć ten pułap podczas końcowych etapów gry, nie było powodów do narzekania. Jednak niektórzy gracze dokonali tego docierając do połowy oferowanej fabuły. A wszyscy wiedzą, że brak levelowania równa się brakowi zabawy. Nadchodzący dodatek zatytułowany "Expedition" ma temu zaradzić, pozwalając bohaterowi na zdobywanie kolejnych poziomów oraz wybieranie nowych, epickich atutów. I co ciekawe, autorzy obiecują, że epickie levelowanie nie zamieni naszego bohatera w pół-boga zmiatającego wszystko na swojej drodze kichnięciem.

underrail, underrail: expedition
underrail, underrail: expedition

Po zdobyciu 26 poziomu nasza postać stanie się weteranem. Zdobywanie poziomów jako weteran będzie wymagało jeszcze więcej punktów doświadczenia, zarówno w trybie klasycznym jak i osobliwościach. Oprócz tego podstawowe statystki weteranów jak zdrowie, psi albo wykrywanie nie zwiększają się z nowymi poziomami, nie dostają też nowych punktów umiejętności. Zamiast tego mogą wybierać nowe, epickie atuty dające nowe możliwości w boju. O to przykłady takich atutów:

  • Zew Walki – Jeżeli zaczniesz turę z zdrowiem wynoszącym mniej niż 25% twojego maksymalnego stanu, liczba twoich punktów akcji wzrośnie o 10.
  • Ulepszone Uniki – Zwiększa szansę na uniknięcie ataku wręcz o 5% (kumuluje się jeżeli wybierzesz ten atut kilka razy).
  • Odporność na Kwas/Zimno/Elektryczność/Ciepło – Redukuje obrażanie otrzymane od wybranego żywiołu o 30%.
  • Główny dostawca – Zwiększa ilość pieniędzy wykorzystywanych przez kupców podczas handlu z tobą o 2% na punkt umiejętności wykorzystany w Handlu.

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
 
Wczytywanie...