Tworzyć gry

Tworzyć gry
  • Autor
  • Data wydania oryginału 28 października 2020
  • ISBN 978-83-66575-23-3
  • Wydawnictwo Insignis
  • Oprawa miękka ze skrzydełkami
  • Liczba stron 240
Ocena użytkowników
-- Średnia z 0 ocen
Twoja ocena

Pierwsza na polskim rynku wydawniczym książka poświęcona pracy w branży gier komputerowych

Jesteś pasjonatem gier komputerowych, ale czujesz, że samo granie to dla ciebie za mało? Chciałbyś współtworzyć wirtualne światy i uczynić z tego sposób na życie, ale nie wiesz, co zrobić, by spełnić swoje marzenie?

Dzięki tej książce uzyskasz odpowiedzi na wszelkie nurtujące cię pytania dotyczące gamedevu. Patryk Polewiak oraz inni przedstawiciele branży – graficy, programiści, scenarzyści, twórcy studiów, a także specjaliści od marketingu i business developerzy – dzielą się w niej wiedzą gromadzoną przez lata pracy przy tworzeniu gier.

Od zalet i wad branży, przez pierwsze kroki i wybór specjalizacji, szukanie pracy, tworzenie portfolio, aplikowanie i rozmowy kwalifikacyjne, po branżowe anegdoty – Tworzyć gry to solidna dawka wiedzy przekazana w lekki, przyjemny i motywujący sposób.

Recenzja Czytaj całą recenzję »

Na przestrzeni ostatnich kilkudziesięciu lat branża gier komputerowych wyewoluowała z dzieł tworzonych przez pojedynczych zapaleńców pracujących dla pasji w garażach w wielkie firmy, liczące setki osób, zarabiające na swych dziełach miliony i zapewniające rozrywkę rzeszom fanów. W związku z tym dość łatwo znaleźć kogoś, kto aspiruje do tego, by wejść na ten pokład. Wokół tej branży narosło sporo opowieści i plotek, więc czasem ciężko stwierdzić, co jest prawdą, a co nie. I tutaj z pomocą... czytaj dalej...

Wczytywanie...