Torment: Tides of Numenera – niuanse systemu walki

Skoro ostatni materiał skupiał się na dialogach i konsekwencjach naszych wyborów, to najnowsza prezentacja ukazuje nam drugą stronę barykady – konflikty oraz potyczki. Te są naprawdę rozbudowane.

torment: tides of numenera

Oprócz wykorzystywania specjalnych talentów klasowych, nieszablonowych umiejętności naszych towarzyszy oraz mrocznych artefaktów zwanych Enigmatami, istotne będzie myślenie strategiczne. Zabicie przywódcy bandy spowoduje, że jego poplecznicy uciekną z pola walki lub poddadzą się jak tchórze, a jeżeli nieźli z nas mówcy, to podczas bitwy możemy sprowokować przeciwnika lub też przekonać go o bezsensie dalszego przelewania krwi. Tak, w środku starcia można prowadzić dialog! Natomiast, kiedy zginiemy… cóż, jak to w „Tormencie” – śmierć nie jest przeraźliwie ostateczna.

Po tym zakręconym, lecz niewątpliwie ciekawym aspekcie rozgrywki, oprowadza nas… Tomasz Knapik!

Komentarze

0
·
Rozmowy w trakcie walki... Ciekawe czy tylko zastraszenia, bo fajna byłaby możliwość przekupywania pomocników wroga czy przekonanie, że twoje stanowisko jest bardziej "sprawiedliwe" niż przeciwnika.
Kurde już widzę jak będę oszczędzał artefakty na czarną godzinę, tylko po to by eksplodować.
0
Gość_Dex* ·
Skąd ja to znam.
Kiedyś nosiłem plecaki drużyny pełen rozmaitych mikstur o podejrzanej zawartości.
Teraz po prostu - AC/DC "I Am Dynamite".
I nie ma gościa

Dodaj komentarz

 
 
Wczytywanie...