Ogrom najnowszego "Torchlighta"

1 minuta czytania

Do wyjścia na światło dzienne drugiej części "Torchlight" – hack'n'slasha, mającego dużą szansę pobicia niezbyt udanego "Diablo III", pozostało z pewnością trochę czasu. Jednak twórcy, chcąc pokazać potencjał ich najnowszej produkcji, udostępnili na oficjalnej stronie grafikę ukazującą porównanie pierwszej odsłony, do tej jeszcze nie wydanej.

diablo 3, hack'n'slash, torchlight, runic games, d3, torchlight 2, t2

Widoczna powyżej tabela przekonuje nas, że jest na co czekać. Pytanie brzmi – jak długo? Co zadziwiające, twórcy zapewniali gotowość już w kwietniu, czyli miesiąc przed premierą "Diablo III". Tłumaczono wtedy, iż nie chcą zderzenia się dwóch wielkich tytułów. Jaka data jest brana pod uwagę teraz? Najbardziej optymistyczny scenariusz to końcówka wakacji. Bardziej realistyczny – okres przedświąteczny, jednak śmiało można zakładać, że w tym roku "Torchlight II" się nie pojawi. Dlaczego? No bo po co robić sobie złudne nadzieje, choć jak wiadomo – nadzieja umiera ostatnia.

Komentarze

0
·
Liczby robią wrażenie, że T2, będzie znacznie bardziej rozbudowaną grą niż poprzednia odsłona, ale jaki będzie tego efekt finalny przekonamy się po premierze, to że D3 nie okazało się tak dobre jak oczekiwali fani daje szanse tej produkcji zdobyć nieco rynku, choć nie sądzę żeby były to duże liczby. Wielu graczy gra w Diablo, bo to Diablo, a nie dlatego że lubią gry h&s, znam sporo takich osób.
0
·
D3 niezbyt udane? Liczba sprzedanych kopii oraz rzesze ludzi grających w ten tytuł wydaja się mówić co innego. A ze nie spełnił wszystkich oczekiwań graczy, to co z tego? Ile znacie kontynuacji, które spełniły oczekiwania? Gdyby ta gra nie nazywała Diablo 3, tylko np. Mefisto to by pewnie pretendowała do miana gry roku. Nie wiem też, czemu ludzie tak wychwalają T1? Podchodziłem do niego dwa razy i ciężko było przezwyciężyć monotonność rozgrywki. Koncepcja fajna - tu się zgodzę ale wykonanie to tragedia. Oby w T2 to zmienili, będę bardzo uradowany.
0
·
Liczba sprzedanych kopii nie świadczy o tym jak dobra jest gra, ale jak dobrze została wypromowana.
Przykładowo Dragon Age II, przez większość uważana za grę przeciętna - 2 miliony egzemplarzy sprzedanych w 2 miesiące, a gdzie tam serii Dragon Age, do fenomenu Diablo, czy Diablo II. Wniosek: czego by Blizzard nie wypuścił pod tą nazwą to i tak kupi to miliony (przynajmniej z początku).
0
·
Diablo się dobrze sprzedało, bo... to Diablo. Siła wyrobionej "marki", legendy na rynku oraz dobrej reklamy.
Dla mnie dobra gra to nie ta, która sprzeda się w milionach egzemplarzy, tylko taka, która rzeczywiście sprawia mi przyjemność.

Do Diablo III zacząłem się w pewnym momencie trochę zmuszać, wmawiając sobie, że "zaraz będzie lepiej".
Może za parę miesięcy wrócę do tego tytułu, jak wprowadzą większe zmiany...

Co do Torchlight. Nie wiem, trochę jest już zbyt cukierkowy. Zobaczymy jak wypuszczą grę na rynek. Poczekam, zobaczę opinie graczy i wtedy dopiero kupię. Już się nie dam nabrać na taki hype, jaki towarzyszył Diablo (choć muszę przyznać, że do zakupu D3 przekonała mnie open beta. Bardzo podobał mi się pierwszy akt).

Dodaj komentarz

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...