Neuroshima: Konwój (druga edycja)
- Liczba graczy 2 osoby
- Wiek od 10 lat
- Średni czas gry 30 min
- Wydawca Portal
- Projektant Ignacy Trzewiczek
Ocena użytkowników
7.8 Średnia z 10 ocenTwoja ocena
Konwój maszyn Molocha wyruszył w kierunku Nowego Jorku. Elektroniczny mózg podjął decyzję – rozłożona na wschodnim wybrzeżu metropolia musi zostać zrównana z ziemią. To zakończy opór ludzi i pozwoli ostatecznie złamać linie obrony. Stalowoszare mrowie maszyn niszczy wszystko na swej drodze. Horyzont zdobią słupy dymu. Już wkrótce ozdobią krajobraz w miejscu, które dawniej nazywano Nowym Jorkiem…
Chyba że… Chyba że żołnierze Posterunku zdołają zatrzymać marsz maszyn Molocha…
Konwój to gra karciana dla dwóch graczy, której akcja rozgrywa się w postapokaliptycznym świecie Neuroshimy, znanym z takich gier jak Neuroshima Hex, 51. Stan, czy Nowa Era, świecie, w którym ludzkość walczy z armią Molocha, napierającą od północy bezlitosną, rosnącą z każdym dniem konstrukcją zamieniającą świat w gigantyczną automatyczną fabrykę, w której nie ma miejsca na ludzi.
Recenzja Czytaj całą recenzję »
W niniejszym artykule pragnę opisać drugą edycję dwuosobowej gry karcianej pt. "Neuroshima: Konwój", którą niedawno wydało Wydawnictwo Portal. Akcja dzieła Ignacego Trzewiczka rozgrywa się w świecie doskonale znanym z takich produkcji jak "Neuroshima Hex", "51. Stan" czy "Nowa era". Jako że jest to asymetryczna produkcja, dwójkę graczy czekają odmienne cele. Podczas gdy pierwszy staje na czele zmierzającego ku Nowemu Jorkowi Molocha, drugi dowodzi armią Posterunku, chcącą zatrzymać... czytaj dalej...
Galeria Zobacz więcej »
Zawartość pudełka
- Talia 35 kart Molocha
- Talia 35 kart Posterunku
- 5 plansz miast
- 23 dwustronne żetony Siły
- 5 żetonów Tarczy
- 5 żetonów Dezaktywacji
- 2 żetony Sieci
- 4 znaczniki Zniszczonych Dzielnic
- 1 znacznik Celu bitwy
- Instrukcja