Wydawać by się mogło, że jeszcze przez długi czas nie usłyszymy o "Mass Effect 4" Bioware pracuje nad grą, lecz na razie premiera czwartej odsłony cyklu jest zaplanowana dopiero w 2014 roku. Jednak są jeszcze wierni miłośnicy serii, którzy dają się ponieść wodzom fantazji, pokazując jak może wyglądać "czwórka".
Baolong Zhang, korzystając z darmowego silnika graficznego Unreal Engine 3, udostępnił kilka dni temu na youtubie filmy, które ukazują szczegółowe modele postaci, utrzymanych w klimacie uniwersum "Mass Effecta".
Robi wrażenie, prawda? Pewnie każdy z nas chciałby, aby "czwórka" wyglądała równie dobrze. Może się jednak okazać, że będzie wyglądać o wiele lepiej. Otóż, jak wcześniej wspomniałem, premiera gry planowana jest najwcześniej na przyszły rok, a to oznacza, że najprawdopodobniej ukaże się ona już na konsole nowej generacji! Jakby tego było mało, "Mass Effect 4" tworzony jest na ulepszonym silniku Frostbite 2. Chyba każdy z nas wie, co to oznacza... Oby tylko sama gra dorównywała grafice, jaką będzie oferowała.
Lecz nie popadajmy w zbytnią ekscytację i póki co podziwiajmy dzieło miłośnika Bioware, bo jest na co popatrzeć.
Komentarze
Klasy ludzi: Sniper, Heavy, Sturm, Trooper. Klasy Turian: Scout, Demolitionist, Stealth, Soldier, Gunner.
Co do grafiki, jaką może prezentować "ME4", także pozostaję sceptyczny. Na razie Frostbite 2 widziałem tylko raz w akcji i nie zapałałem do niego miłością, a twórcy zawsze mogą coś schrzanić. Tym bardziej, że to nie ci sami ludzie tworzą "ME4", co stworzyli poprzednią część. Teraz tworzy BioWare Montreal znane na razie ze zbierającej negatywne opinie "Omegi" i nudnego na dłuższą metę multi to "ME3".
Dodaj komentarz