Dział prac fanowskich opartych na grach firmy Blizzard, powiększył się o trzy kolejne prace. W tym tygodniu wybitnie orkowa aktualizacja, więc fani zielonoskórych mają wiele powodów do zadowolenia. Nowe dzieła znajdziecie pod tym adresem.
8 września, godzina 9.00. Wtedy właśnie rozpoczął się konkurs z okazji otwarcia sklepu metro.gram.pl? Dla przybyszy z innej galaktyki, bądź po prostu osób, które dotąd o nim nie słyszały przedstawię o co chodzi. Sklep metro.gram.pl powstał w jednym z lokali przy warszawskiej stacji metra "Centrum". Znajdą się w nim wszelkie atrakcje dla graczy: gry na wszystkie platformy, akcesoria i podzespoły do komputerów. To jednak nie wszystko – ogłoszono zasady konkursu!
Nie, to nie pomyłka. Nowa promocja Cenegi Poland zakłada, iż kupując dwie gry z serii "Kolekcja klasyki" kolejne dwa egzemplarze otrzymamy... całkiem za darmo! Cała akcja rozpocznie się 5 września i potrwa do 30 tego samego miesiąca. Wśród tytułów znajdziemy: The Bard's Tale, Dungeon Siege: Legends of Aranna czy Sacred Plus lub w wersji Gold. Oczywiście lista tytułów jest znacznie szersza, tak więc zapraszam do zapoznania się z nią tutaj.
Z obywatelskiego obowiązku informujemy, iż wczorajszego dnia na półki sklepowe w całym kraju trafiło kilka interesujących tytułów. Mianowicie miała miejsce jedna premiera, a dwa tytuły wróciły do sprzedaży jako reedycje w tanich seriach.
Trwające w Lipsku targi powoli zbliżają się do końca. Najważniejsza i najbardziej oczekiwana część imprezy miała miejsce w środę, kiedy to odbywały się konferencje ważniejszych koncernów. W przyszłym roku targi gościć będą w Kolonii. Tegoroczni organizatorzy chcąc pozostawić po sobie dobre wrażenie, dokonali podsumowania i zapewnili uczestnikom dodatkową ilość wrażeń. Wybrane zostały najciekawsze tytuły, które można było oglądać na imprezie. Definitywnie największą niespodziankę i porcję niepewności sprawiła porażka Fallouta 3, który pomimo tego, że otrzymał dwie nominacje, nie zwyciężył w żadnej z dziedzin. Z kolei najwięcej powodów do dumy ma Electronic Arts, które zdominowało aż w czterech konkurencjach.
Wyniki wyglądają następująco:
- Najlepsza gra PC: Spore (Electronic Arts)
- Najlepsza gra na Xboksa 360: Mirror’s Edge (Electronic Arts)
- Najlepsza gra na PSP: Resistance: Retribution (Sony)
- Najlepsza gra na PS3: LittleBigPlanet (Sony)
- Najlepsza gra na Wii: Skate It (Electronic Arts)
- Najlepsza gra na DS-a: Sonic Chronicles: The Dark Brotherhood (Sega)
- Najlepsza gra na PS2: nie wytypowano (za mało kandydatów)
- Najlepsza gra na komórkę: Pro Evolution Soccer 2009 (Konami)
- Najlepsza gra online: Warhammer Online: Age of Reckoning (Electronic Arts)
- Najlepszy sprzęt: PlayTV (Sony)
Każdy kto zetknął się z grami typu MMO lub interesuje się tą tematyką słyszał o "farmingu" i ludziach się nim trudniących, zwanych kolokwialnie "farmerami". Dla tych, którzy kompletnie nie kojarzą tego pojęcia służę wyjaśnieniem. Jest to czynność polegająca na powolnym i powtarzanym przez dłuższy czas wykonywaniu umiejętności, w celu uzyskania konkretnych korzyści (zazwyczaj finansowych). Mówiąc wprost jest to tłuczenie tygodniami tych samych monstrów, w celu uzyskania konkretnego przedmiotu, podbicia doświadczenia czy magazynowania złota. Tak otrzymany przedmiot lub postać, wystawiana jest następnie na co popularniejsze serwisy aukcyjne, a potem sprzedawana za prawdziwą gotówkę (i są to czasem naprawdę bajońskie sumy).
Choć twórcy gier sieciowych starają się walczyć z tym procederem, biznes nadal się kręci i ma się dobrze. Potwierdzają to naukowcy z Manchester University, którzy wyliczyli (zawsze, ale to zawsze mnie zastanawiało kto łoży na te wyliczenia i po co) , że obecnie około pół miliona osób zarabia na wirtualnym interesie w grach MMO. Ich miesięczna pensja wynosi około 150 $. Dla większości z nas nie jest to może olśniewająca kwota, jednakże dla takiego mieszkańca wschodniej części Azji, gdzie średnia krajowa wynosi 100 $, jest to suma, którą nie można pogardzić. Badacze wykazali też, że jest to bardzo zorganizowany proceder. Dla przykładu – mieszkańcy Wietnamu sprzedają złoto (za niewielkie kwoty) Chińczykom, którzy wkraczają na rynek zachodni (poprzez swoich "nadzorców") i oferują swoje oferty Europejczykom oraz Amerykanom. A że nie są to żarty niech świadczą obroty, które oscylują w granicach miliarda złotych. Goście to prawdziwi profesjonaliści z krwi i kości, którzy nie dadzą się tak łatwo wygryźć.
Gigant rynku Blizzard chyba wie co robi – firma zawarła umowę z EaseNet (spółka partnerska NetEase) z siedzibą w Szanghaju. Oznacza to mniej więcej tyle, iż Battle.net wraz z Warcraftem III oraz Starcraftem II staną się dostępne dla rynku azjatyckiego. Krąg odbiorców gier Blizzarda znacząco się powiększy, zaś inne firmy mogą tylko patrzeć, jak należy prowadzić interesy i jak wkraczać na dziewicze rynki, których opanowanie zapewni firmie z Kalifornii dodatkowy zastrzyk gotówki.
Redaktorzy z serwisu GamePro stworzyli listę ośmiu najpotężniejszych wytwórni gier na świecie. Wybrano je na podstawie ich osiągnięć, obecnego wpływu na rynek oraz posiadanych pieniędzy. I nie chodzi tu o wydawców typu Electronic Arts czy Activision, których wszyscy znamy, lecz o najbardziej znaczące firmy, bezpośrednio odpowiedzialne za istnienie wielu znanych pozycji. Na liście nie mogło oczywiście zabraknąć takich gigantów jak Blizzard Entertainment czy Nintendo. Pełną listę oraz opisy znajdziecie pod tym adresem.
Firma Blizzard Entertainment zaledwie wczoraj uruchomiła oficjalną stronę BlizzConu 2008, na której znajdują się wszelkie niezbędne informacje, potrzebne do odpowiedniego przygotowania się na wszystkie atrakcje, zaplanowanej na październik imprezy. Znajdziecie tam między innymi wzmianki o:
- panelach dyskusyjnych imprezy – będzie możliwość przedyskutowania z deweloperami rozgrywki w Diablo III czy Starcrafcie II
- konkursach – między innymi znany i lubiany konkurs kostiumowy
- turniejach – gdzie główną nagrodą jest 25 tysięcy dolarów na gracza
- hotelach – to chyba nie wymaga tłumaczenia ;)
Od poniedziałku 11 sierpnia będzie można zacząć składać pre-ordery na wejściówki, kosztujące 100 dolarów za sztukę. Sama impreza odbędzie się 10-11 października w Anaheim Convention Center w Anaheim, w Kalifornii.
Blizzard oficjalnie potwierdził odejście Briana Morrisroe'a – dyrektora artystycznego Diablo III. Czy to odmieni jakoś wizję i tempo prac nad najnowszą odsłoną? Wedle zapewnień szefów firmy nic się nie zmieni, a sama gra nie będzie mroczniejsza od swoich poprzedniczek – i to pomimo apelu blisko 50 tys. fanów sagi. Jak będzie w rzeczywistości? Czas pokaże.
- 91 stron
- « Pierwsza
- ←
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- →
- Ostatnia »