Informacja prasowa
Wydawnictwo MUZA SA i CD Projekt RED zapraszają na warsztaty pisania scenariuszy gier komputerowych, które poprowadzi pisarz i scenarzysta Jakub Szamałek, współautor scenariusza do powstającej właśnie trzeciej części Wiedźmina. Spotkanie odbędzie się w sobotę 8 czerwca o godzinie 13 w klubokawiarni PaństwoMiasto.
Jak się pisze scenariusze gier i czym się one różnią od scenariuszy teatralnych i filmowych? Jak ważny jest scenariusz, dialogi i koncepcja fabularna podczas pracy nad grą typu "Wiedźmin"? Czy pisanie scenariusza gry komputerowej jest sztuką i czym się różni od pisania powieści? O tych i innych zagadnieniach opowie Jakub Szamałek, autor antycznych kryminałów "Kiedy Atena odwraca wzrok" i "Morze Niegościnne", a także scenarzysta w zespole CD Projekt RED.
Podczas warsztatów uczestnicy nie tylko zasmakują w teorii, ale także spróbują swoich sił w praktyce. Pod okiem prowadzącego wspólnie napiszą dialogi na wybrany temat i zastanowią się, czy można je przenieść do gry. Warsztaty będą wymagały zaangażowania indywidualnego i zarazem pracy zespołowej – tak, jak to się odbywa w profesjonalnym zespole pracującym nad grą RPG.
Jakub Szamałek (ur. 1986) jest doktorem archeologii śródziemnomorskiej, ukończył Oxford i Cambridge, był stypendystą fundacji Billa i Melindy Gatesów. Jego debiut literacki "Kiedy Atena odwraca wzrok" otrzymał Nagrodę Czytelników Wielkiego Kalibru za najlepszy kryminał roku 2012. Obecnie pracuje nad scenariuszem do trzeciej części popularnej gry RPG "Wiedźmin". W maju br. ukazała się jego druga powieść kryminalna "Morze Niegościnne".
Warsztaty pisania scenariuszy gier komputerowych z Jakubem Szamałkiem
PaństwoMiasto, ul. Andersa 29, Warszawa
8.06.2013, sobota, 13:00 – 15:00
Zgłoszenia do udziału prosimy kierować na: muza@businessandculture.pl
Podczas warsztatów będzie można kupić nową książkę Jakuba Szamałka „Morze Niegościnne” w promocyjnej cenie.
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz