Jeżeli spodziewaliście się po konferencji CD Projekt RED, która miała za zadanie nakreślić strategię rozwoju studia na kolejne lata, jakichś konkretnych zapowiedzi i zaskakujących nowości, to niestety obejdziecie się smakiem. Za to otrzymaliśmy kilka potwierdzeń informacji, o których spekulowało się dość mocno w kuluarach. Poza tym parę wytycznych, jakimi będzie kierować się firma i, rzecz jasna, garść typowego korporacyjnego bełkotu o wsłuchiwanie się w głos fanów czy skupienie się na budowaniu zdrowego zespołu a nie koncentrowaniu się wyłącznie na jakości produkcji. Bla, bla, bla...
Głównym celem CD Projekt RED będzie tworzenie gier RPG z elementami międzygatunkowymi. Studio w kolejnych latach chce “tworzyć rewolucyjne gry RPG trafiające do serc ludzi na całym świecie”, “zaliczać się do trójki najbardziej uznanych producentów” i “zapewnić swoim markom trwałe miejsce w globalnej popkulturze” (hej, lojalnie ostrzegałem przed tego typu korpo-retoryką). Tytuły dedykowane pojedynczemu graczowi mają otrzymywać tryby wieloosobowe lub elementy online. Studio do 2022 roku planuje równolegle rozwijać swoje dwie marki (“Wiedźmina” i “Cyberpunka”), a także rozbudowywać otoczkę wokół nich – zarówno za pośrednictwem platform mobilnych, jak i elementów pozagrowych.
Z konkretnych informacji – “Wiedźmin 3” otrzyma specjalną wersję na platformy nowej generacji. Z kolei “Cyberpunk 2077” już niedługo doczeka się garści DLC i zapowiadanego debiutu na PlayStation 5, jak również Xbox Series X|S. Studio obiecuje także dalsze łatanie “Cyberpunka”, kontynuację rozwoju “Gwinta” i rychłą premierę mobilnego “The Witcher: Monster Slayer”. To wszystko jeszcze w tym roku.
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz