Kolejna aktualizacja do "Gwint: Wiedźmińska gra karciana" to zwyczajowa porcja mniejszych lub większych poprawek zmieniających balans rozgrywki, jak też dostęp do nowych kart związanych z dwoma sławnymi czarodziejkami – Triss Merigold oraz Yennefer z Vengerbergu. Twórcy dodali także ostrzeżenie podczas zamówienia w sklepie, jak też odpowiedni komunikat podczas przełączania się między Podróżą w wersji podstawowej oraz Premium. Listę zmian znajdziecie w rozszerzeniu newsa.
Nowe elementy:
- wyskakujące okno z potwierdzeniem podczas zakupu szybkiego podróżowania w Podróżach za fragmenty kart
- wyskakujące okno z ostrzeżeniem podczas zmiany z Podróży premium na standardową
- zmiana Podróżyz premium na standardową nagradza mniejszą ilością fragmentów korony za zaliczanie zadań (standardowa – 20; premium – 40)
Jednostki Neutralne:
- Nowa jednostka – Triss: Deszcz meteorów (Człowiek, Czarodziejka); Siła: 3, koszt werbunku: 12
Rozmieszczenie (bliskie starcie): Zadaj wszystkim jednostkom we wrogim rzędzie obrażenia równe połowie ich siły bazowej.
Rozmieszczenie (daleki zasięg): Wzmocnij wszystkie sojusznicze jednostki w rzędzie o połowę ich siły bazowej. - Nowa jednostka – Yennefer: Iluzjonista (Człowiek, Czarodziejka); Siła: 4, koszt werbunku: 12
Rozmieszczenie: Stwórz w tym rzędzie Iluzję Yennefer
W każdej turze, gdy za pierwszym razem stworzysz jednostkę po swojej stronie pola bitwy, zadaj najsłabszej wrogiej jednostce obrażenia równe sile bazowej stworzonej jednostki
Śmiertelny cios: Wzmocnij stworzoną jednostkę 1 - Nowa jednostka – Iluzja Yennefer (Człowiek, Czarodziejka – Sługa); Siła 4, Fatum
Jeśli ta jednostka odniesie obrażenia, zniszcz ją - Aerondight – koszt werbunku zmieniono z 9 na 10
- Wściekły Ifrit – siłę zmieniono z 4 na 5, obrażenia z umiejętności Rozmieszczenie zmieniono z 4 na 5
- Franciszek Bedlam – siłę zmieniono z 4 na 6
- Zdobna kadzielnica – koszt werbunku zmieniono z 8 na 9
- Triss: Motyle – Siłę zmieniono z 5 na 4
Umiejętność zmieniono na: Rozmieszczenie (daleki zasięg): Wtasuj kartę ze swojej ręki do talii, następnie dobierz dowolną jednostkę i wzmocnij ją o 3
Potwory:
- Król Auberon; Najeźdźca; Zdobywca – siłę zmieniono z 5 na 6
- Ge'els – umiejętność zmieniono na:
Rozmieszczenie: Zagraj kartę specjalną Dzikiego Gonu ze swojej talii
Lojalność: Zamiast tego zagraj kartę Dzikiego Gonu ze swojej talii
Skellige:
- Harald An Craite; Łupieżca, Chromy – siłę zmieniono z 5 na 6
- Sigvald – koszt werbunku zmieniono z 7 na 8
Królestwa Północy:
- Książę Viraxas; Wygnaniec; Król – siłę zmieniono z 6 na 7
- Podróżująca kapłanka – siłę zmieniono z 3 na 4, ładunki początkowe zmieniono z 0 na 1, ładunki na przetasowanie zmieniono z 3 na 2
Scoia'tael:
- Symbioza – zaktualizowano opis, który zawiera teraz źródła symbiozy niepochodzące od jednostek
- Eithné: Gniew Brokilonu – Siłę zmieniono z 6 na 10
Umiejętność zmieniono na:
Niewrażliwość
Symbioza 3 - Freixenet – Siłę zmieniono z 6 na 5
Umiejętność zmieniono na:
Zapał, Rozkaz (daleki zasięg): Stwórz w tym rzędzie Małą Driadę
Odnowienie: 4
Lojalność: Na koniec swojej tury obniż odnowienie o czas trwania twojej witalności - Torque – usunięto wymaganie lojalności. Teraz zawsze zaczyna w twojej ręce
- Wyrocznia – Siłę zmieniono z 4 na 5, koszt werbunku zmieniono z 4 na 5
Umiejętność zmieniono na:
Rozmieszczenie: Wzmocnij jednostkę z ręki, która nie została jeszcze wzmocniona, o liczbę wzmocnionych jednostek znajdujących się w twojej ręce - Dębostworki – krwawienie zmieniono z 3 na 4
Nilfgaard:
- Fergus var Emreis – koszt werbunku zmieniono z 7 na 6
- Uzurpator: Cesarz – Umiejętność zmieniono na:
Rozmieszczenie: Stwórz Wywiadowców w obu rzędach przeciwnika i daj im status szpiega
Zapał. Rozkaz: Przechwyć wszystkich Wywiadowców ze statusem szpiega
Za każdym razem, gdy przeciwnik zyskuje status szpiega, wzmocnij tę kartę 1 - Egzekutor Brygady Impera – Pancerz zmieniono z 0 na 1
Ma teraz nową część umiejętności:
Śmiertelny cios: Zyskaj 1 pkt pancerza
Syndykat:
- Odliczenie – premię werbunku zmieniono z 15 na 14
- Upadła Rayla – Siłę zmieniono z 5 na 6, koszt werbunku zmieniono z 11 na 12
Umiejętność zmieniono na:
Zasłona
Zysk 3
Haracz 3: Usuń status zatrucia sojuszniczej karty, następnie wzmocnij tę kartę o 5
Za każdym razem, gdy twój przeciwnik zagrywa jednostkę, zatruj ją i zmniejsz wartość licznika o 1
Gdy licznik osiągnie 0, haracz zmieni się na opłatę
Licznik: 2 - Gellert Blenheim – Umiejętność zmieniono na:
Zysk 2
Odporność
Opłata 1: Zatruj sojuszniczą jednostkę i wzmocnij ją o 2
Odnowienie: 1
Adrenalina 5: Na koniec swojej tury oczyść tę kartę - Nieudany eksperyment – Siłę zmieniono z 10 na 6, koszt werbunku zmieniono z 5 na 4
Umiejętność zmieniono na:
Rozmieszczenie: Zatruj tę kartę
Opłata 3: Przesuń truciznę z karty na jednostkę
Odnowienie: 1 - Histeria – koszt werbunku zmieniono z 5 na 4
- Mutant – Pancerz zmieniono z 2 na 0
Umiejętność zmieniono na:
Gdy ta jednostka zostanie zatruta, stwórz w tym rzędzie podstawową kopię tej karty
Licznik: 1 - Asasyn Salamander – Pancerz zmieniono z 1 na 0
Umiejętność zmieniono na:
Rozmieszczenie: Wyznacz nagrodę za wrogą jednostkę
Rozkaz: Zatruj wrogą jednostkę z nagrodą - Pachołek Salamander – Umiejętność zmieniono na:
Rozmieszczenie: Oczyść sojuszniczą jednostkę i zyskaj 2 monety za każdy usunięty status - Skradzione Mutageny – Umiejętność zmieniono na:
Wybierz mutagen:
Czerwony – zadaj wrogiej jednostce 4 pkt obrażeń
Niebieski – zatruj sojuszniczą jednostkę i zyskaj 5 monet
Zielony – wzmocnij sojuszniczą jednostkę o 4 i daj jej zasłonę
Jeśli kontrolujesz co najmniej 2 jednostki Salamandry, wybierz dodatkowy mutagen
Pozostałe poprawki:
- Na umiejętność utworzenia Auberona Najeźdźcy poprawnie wpływa teraz umiejętność Runicznego Czarodzieja
- Wskazówka Franceski Findabair poprawnie wspomina teraz o podstawowej kopii karty specjalnej
- Umiejętności rozkazów związane z przeniesieniem karty na drugą stronę (np. Władca marionetek czy Zaklęty tom) wpływają teraz na Huberta Rejka kontrolowanego przez gracza, a nie przeciwnika
- Sihilla można teraz użyć, aby zagrywać pułapki
- Umiejętność Xaviera Lemmensa nie zostaje wyłączona, jeśli nie udało się wybrać celu podczas przeglądania cmentarza
- Opis Kręgu Przywołań został dopracowany, aby odpowiadał obecnej umiejętności
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz