Gwint od kuchni, czyli kilka słów o balansie rozgrywki

1 minuta czytania

gwint

Twórcy "Gwint: Wiedźmińska gra karciana" przedstawiają nam kolejny artykuł dotyczący tworzenia karcianki w uniwersum Wiedźmina. Cykl rozpoczął się w zeszłym tygodniu od przedstawienia kwestii kosztu werbunku jednostek, podczas gdy tym razem przeczytamy więcej o samym balansie rozgrywki. Jak go osiągnąć? Czy gracze czekają na częste poprawki? Czy faktycznie jedna talia jest silniejsza od pozostałych? Autor próbuje znaleźć odpowiedzi na te pytania, przy okazji podając przykłady innych tytułów z tego gatunku czy też odwołując się do... filmów.

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...