Miłośnicy "Gwinta" bawią się w najlepsze podczas sezonowego zwiedzania Aretuzy, ale twórcy wiedźmińskiej karcianki muszą reagować na zgłaszane przez fanów błędy. Najnowszy patch, opatrzony numerkiem 9.3, to nie tylko zwyczajowe nadrabianie niedociągnięć, ale także szersze zainteresowanie osobą niejakiego Gascona. Być może pamiętacie go z osobnej produkcji "Wojna krwi", ale na potrzeby karcinaki jest to nie tylko osobna karta, ale także dowódca. Wraz ze zmianami kosmetycznymi powróci znana wcześniej plansza oraz kontrakty kontraktów Most nad Jarugą.
Poniżej prezentujemy wam pełną listę zmian wprowadzonych łatką 9.3.
Zmiany:
- Zmiana wizualna modelu przywódcy Gascona
Nowe elementy gry:
- Ponowne wprowadzenie kontraktów związanych z planszą Most nad Jarugą, która pozwala graczom odblokować więcej ozdób
- Przywódca Gascon będzie przyznawał nowy tytuł, awatar i rewers do odblokowania za ukończenie kontraktów z nim związanych (dotyczy to również graczy, którzy już posiadają przywódcę)
Neutralne:
- Toksyna krabopająka: koszt werbunku zmieniono z 7 na 5
- Zupa elfio-cebulowa: koszt werbunku zmieniono z 6 na 5
- Przygody Sklepa: koszt werbunku zmieniono z 13 na 12
- Kaganiec Vigo: koszt werbunku zmieniono z 12 na 11
- Smoczy Sen: koszt werbunku zmieniono z 11 na 10
- Triss: Motyle: koszt werbunku zmieniono z 11 na 9
- Saskia: Smoczy Ogień: koszt werbunku zmieniono z 11 na 10
- Ragh nar Roog: koszt werbunku zmieniono z 10 na 9
- Obsadzony Garnizon: koszt werbunku zmieniono z 10 na 9
- Przedwieczny D'ao: koszt werbunku zmieniono z 10 na 9
- Zoltan: Szelma: koszt werbunku zmieniono z 10 na 8
- Ifrit Kolos: siłę zmieniono z 4 na 5
- Gaunter O'Dimm: siłę zmieniono z 5 na 6
- Vivienne: Wilga: zdolność nie jest już ograniczona do jednostek
- Jad Mantikory: koszt werbunku zmieniono z 9 na 8
- Próba Traw: koszt werbunku zmieniono z 8 na 6
- Hrabia Caldwell: koszt werbunku zmieniono z 7 na 6
- Sztorm: koszt werbunku zmieniono z 6 na 5
- Ocvist: siłę zmieniono z 5 na 6
- Radeyah: koszt werbunku zmieniono z 12 na 11
Potwory:
- Jennik: koszt werbunku zmieniono z 11 na 10
- Pustynnica: koszt werbunku zmieniono z 5 na 4
- Caranthir Ar-Feiniel: teraz może kopiować jednostki potworów o koszcie werbunku 10 lub mniejszym
- Krwawa Pani: koszt werbunku zmieniono z 10 na 11
- Królowa kikimor: koszt werbunku zmieniono z 11 na 10. Siłę zmieniono z 5 na 4. Pancerz zmieniono z 2 na 3
- Morowa dziewica: koszt werbunku zmieniono z 12 na 10
- Wilkołak: siłę zmieniono z 4 na 5
- Imlerith: koszt werbunku z 10 na 9. Siłę zmieniono z 2 na 3
- Mammuna: koszt werbunku zmieniono z 10 na 11
- Samojadek: siłę zmieniono z 6 na 5
- Kikimora robotnica: pancerz zmieniono z 4 na 3
Skellige:
- Udalryk an Brokvar: ma teraz kategorię „Wojownik”
- Zbrojmistrz: koszt werbunku zmieniono z 5 na 4. Pancerz zmieniono z 1 na 0
- Włóczniczka Heymaey: siłę zmieniono z 5 na 6
- Harald An Craite: teraz zadaje tej jednostce 2 punkty obrażeń zamiast ożywionego brązowego wojownika. Komentarz twórców: ta umiejętność jest bardziej dopasowana do historii Haralda i nie powinna powodować problemów technicznych
- Mówca Klanu Kruka: koszt werbunku zmieniono z 5 na 4
- Skald Heymaey: umiejętność jest teraz zablokowana w rzędzie dalekiego zasięgu. Komentarz twórców: gracze mogą teraz zagrać Skalda w rzędzie bliskiego starcia, jeśli obawiają się, że w przeciwnym razie będą zmuszeni odrzucić dobrą kartę
- Svanrige Turseach: koszt werbunku zmieniono z 8 na 7
- Jutta an Dimun: koszt werbunku zmieniono z 8 na 7
Królestwa Północy:
- Coën: koszt werbunku zmieniono z 7 na 6
- Odrin: koszt werbunku zmieniono z 7 na 6
- Draug: umiejętność zmieniono na Zapał. Rozkaz: Przekształć wszystkie ludzkie jednostki z sojuszniczego rzędu w Kaedweńskie Upiory bez zmieniania ich siły. Komentarz twórców: gracze będą teraz mogli wybrać rząd, w którym chcą przekształcić swoich ludzi w Upiory
- Szalony Kiyan: umiejętność Śmiertelny cios resetuje jego siłę
- Pasowanie na rycerza: koszt werbunku zmieniono z 6 na 5
- Poroniec: koszt werbunku zmieniono z 8 na 7
- Kaedweński Upiór: koszt werbunku zmieniono z 5 na 4
- Tissaia de Vries: koszt werbunku zmieniono z 12 na 10
Scoia'tael:
- Pantera: koszt werbunku zmieniono z 5 na 4
- Driada Łowczyni: obrażenia z umiejętności Rozmieszczenie zmieniono z 1 na 2
- Ithlinne Aegli: siłę zmieniono z 5 na 6
- Sirssa: koszt werbunku zmieniono z 8 na 7
Nilfgaard:
- Ceallach Dyffryn: koszt werbunku zmieniono z 7 na 6. Siłę zmieniono z 5 na 6
- Poskramiacz: koszt werbunku zmieniono z 5 na 4
- Vivienne de Tabris: koszt werbunku zmieniono z 9 na 8
Syndykat:
- Potępienie: cele nie muszą już ze sobą sąsiadować
- Cyna: koszt werbunku zmieniono z 12 na 11
- Przeraza Savolli: siłę zmieniono z 11 na 12
- Masarz: opłatę zmieniono z 5 na 3
- Walter Veritas: koszt werbunku zmieniono z 9 na 8
- Pugo Łup-Łamacz: siłę zmieniono z 10 na 11
- Mutant zabójca: koszt werbunku zmieniono z 5 na 4. Siłę zmieniono z 4 na 3
Poprawki:
- Ogromna połowa karty nie będzie już wyświetlana nad planszą
- Ćwiczenie czyni mistrzynię i Starożytny mglak nie uruchamiają już efektów specjalnych przy wzmocnieniu o 0
- Łowca Brokvar i Mistrzyni Miecza teraz poprawnie reagują na jednostki zagrywane z cmentarza przeciwnika
- Troll mostowy może być teraz celem swojego własnego efektu Zemsty, gdy zostanie wywołany przez Urnę Cieni
- Wiedźmiński mentor Szkoły Kota teraz poprawnie liczy zakryte karty po zagraniu
- Poprawiono wskazówkę Szału, która podawała moc bazową zamiast siły
- Wij i Dettlaff: efekty Zemsty Wampira Wyższego nie ignorują już statusu Fatum
- Rozkaz Dol Dhu Lokke nie ignoruje już jednostek z odpornością
- Czas odnowienia Zdrajczyni na Thanedd poprawnie reaguje już na zastosowanie więcej niż jednego statusu Szpiega w tym samym czasie
- Rico Meiersdorf nie może już spaść do siły 0, gdy wroga jednostka zostanie zabita podczas rozmieszczania
- Koszt haraczu Ignatiusa Hale'a będzie teraz poprawnie aktualizowany we wskazówce
- Wydobywacz zeznań: ma teraz efekt wskazujący źródło obrażeń z cmentarza
- Samojadek ustawia teraz swoją moc bazową, zamiast tracić ją przy korzystaniu z rozkazu
- Rada Isengrima nie będzie już kończyć rozgrywki remisem, jeśli w talii nie ma żadnych ważnych kart do wyboru
- Wskazówka karty Ćwiczenie czyni mistrzynię poprawnie pokazuje teraz, że docelowy sojuszniczy brązowy mag musi zostać umieszczony w talii, zanim możliwe będzie zagranie losowego brązowego maga
- Wskazówka Artauda Terranovy informuje teraz, że stworzona jednostka jest kopią bazową celu
- Wskazówka Udalryka an Brokvara zawiera teraz informację, że Zapał można zdobyć tylko podczas rozmieszczania.
- Aby zachować zgodność ze zmianami z poprawki 9.206, do wskazówek Krwawej Pani i Gernichory dodano informację, że obie karty zachowują swoją moc po przemianie
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz