Świat Dysku: Sekary – recenzja gry planszowej

1 minuta czytania

sekary

"Świat Dysku: Sekary" to już trzecia gra planszowa po "Ankh-Morpork" i "Wiedźmach" osadzona w uniwersum wymyślonym przez Terry'ego Pratchetta i wydana przez Wydawnictwo Phalanx. Gracze wcielają się w niej w operatorów optycznych telegrafów bazujących na systemie lamp i migawek do przekazywania liter na duże odległości. Kto okaże się mistrzem słownych układanek i najsprawniej będzie przesyłać litery poprzez kolejne wieże sekarowe?

Serce tej gry stanowi duża plansza, w której centrum zlokalizowano 16 kwadratowych pól, a na otaczającej je przestrzeni przedstawiono mapę. Prócz niej, na tę produkcję składają się symbolizujące lampy drewniane bloczki, pękaty wór wypełniony tekturowymi kwadracikami zwanymi Żakardami i spora ilość pionków, znaczników oraz kart. Jest to tytuł z grona tych większych, więc będzie potrzebne sporo miejsca, by móc swobodnie rozłożyć wszelkie jego komponenty i pomieścić się wokół nich.

Czytaj dalej...

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...