riese
Grim Dawn

Okultyści i ich chowańce

Autor: Mateusz "Lionel" Andrzejewicz · Opublikowano: piątek, 29 lipca 2011

Minęło trochę czasu, niektórzy powiedzieliby, że nawet sporo, od moich ostatnich wieści na temat Grim Dawn, więc postanowiłem się zrehabilitować i przedstawić po trosze, co też się zmieniło.

Grim DawnGrim Dawn

Prócz kilkunastu zdjęć przedstawiających kilka widoków starć z różnorodnymi maszkarami, wreszcie ujawniono wygląd okna ekwipunku – najistotniejszego okna, przy którym spędzamy zazwyczaj dość dużo czasu. Ukazane są dwie wersje – wczesna oraz późniejsza wersja alfa. Rewolucji się nie uświadczy, ale źle również to nie wygląda. Z rzutów ekranowych można również wywnioskować, że rozgrywka będzie obfitować w mnóstwo okazji do nabicia pokaźnych poziomów i rozwijania swojej postaci do dziecka bogów.

Poza tym przedstawiono trzecią gałąź rozwoju – okultyzm. Okultyście towarzyszyć może chowaniec – kruk, posiadający własny zasób zaklęć, oraz piekielny ogar, buchający ogniem i atakujący zębiskami. Dodatkowo okultysta posiada zasób klątw i czarów zadających obrażenia w przedziale czasowym.

Grim Dawn

Na zakończenie warto posłuchać dwóch nowych ścieżek dźwiękowych – dynamicznej 'Keep Moving' oraz bardziej mistycznej 'Remember the Dead'.

Więcej zdjęć z gry znajduje się w naszej galerii.

Grim DawnGrim Dawn

Komentarze

Frey · piątek, 29 lipca 2011, 22:39
0
Wygląda jak jakiś mod do Titan Questa?
Lionel · sobota, 30 lipca 2011, 12:51
0
Prawdopodobnie przez to, że jest tworzony przez tę samą grupę.

Dodaj komentarz

 
 
Wczytywanie...