„Gra o tron” – rekord oglądalności i dwa klipy promocyjne

1 minuta czytania

Już jutro kolejny odcinek „Gry o tron” – „Cripples, Bastards and Broken Things”. Co było do przewidzenia, najnowsza produkcja HBO podbija serca coraz szerszej grupy odbiorców. Ostatni epizod obejrzało 2,4 mln. widzów, a jego powtórkę, którą wyemitowano kilka godzin później, blisko 700 tys. – to nowy rekord popularności. Wyniki oglądalności ze wszystkich platform dają w przybliżeniu 7 mln. publiczność, co jest znakomitym rezultatem, który niezwykle satysfakcjonuje szefostwo stacji. Możemy więc być spokojni i pewni o świetlaną przyszłość tego tytułu.

cripples, bastards and broken things

Standardowo, jak to ma miejsce przed premierą każdego odcinka, producenci umieścili dwa klipy promocyjne, skutecznie podgrzewające atmosferę przed niedzielną ucztą. Pierwszy z nich skupia się na rozterkach Sansy Stark i jej przyszłego życia z apodyktycznym księciem Joffreyem. Druga scena prezentuje Krasnala, doszczętnie masakrującego butnego Greyjoya na dziedzińcu Winterfell.

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...