[E3 2015] Fallout 4 – Dogmeat będzie nieśmiertelny

1 minuta czytania

Żadna niespodzianka, jeżeli weźmiemy pod uwagę fakt, że tego typu kontrowersje są skwapliwie unikane od czasu, gdy Bethesda trzyma w garści markę "Fallout". Także miłośnicy zwierząt mogą spać spokojnie o swojego pupila – w postapokaliptycznym Bostonie nie grozi mu nic strasznego. Ponadto przywilejem nieśmiertelności ma cieszyć się dziatwa, a także wszyscy towarzysze, którzy będą mieli chęć przyłączyć się do naszego bohatera.

fallout 4

Betonowi fani serii pewnie będą kręcić nosem, reszta podejdzie do sprawy raczej z chłodną obojętnością. Cóż... trudno jest dogodzić każdemu.

"Fallout 4" zadebiutuje na półkach sklepowych już 10 listopada.

Źródło: twitter.com

Komentarze

0
·
Przyznam żebym się zapłakał gdybym stracił pieska. Ale towarzysze nieśmiertelni to słabo i dzieci znów nie do zabicia pora na mod killchild. Znacie grę gdzie dzieci mogły ginąć? W icewind można było spotkać ciała dzieci ale nie zabić
0
·

Przejdź do cytowanego postu Użytkownik Thorot dnia środa, 17 czerwca 2015, 13:23 napisał

Przyznam żebym się zapłakał gdybym stracił pieska. Ale towarzysze nieśmiertelni to słabo i dzieci znów nie do zabicia pora na mod killchild. Znacie grę gdzie dzieci mogły ginąć? W icewind można było spotkać ciała dzieci ale nie zabić

Fallout 2 ziom.


Ach ten realizm bethesdy ^ ^
0
·
Postal. W grze tej jednym z lepszych tłumików był martwy kot ;D

Dodaj komentarz

 
Wczytywanie...