Wieści z krainy Faerunu

1 minuta czytania

Niemalże zniszczona przez duergary karczma powoli powraca do stanu sprzed walki. Niestety wspomnienie zbezczeszczonego święta Zielonych Traw pozostanie w pamięci wielu. Tego jakże radosnego dnia przelała się krew niewinnych. Brzdęk stali, krzyki i wybuchy do dziś nawiedzają w koszmarach dzielnych obrońców oberży, wybijając ich ze snu. Jednakże mieszkańcy nie starają się wypędzić pozostałych duergarów. Krasnoludy spokojnie prowadzą swój sklepik, oszukując kolejnych kupców i przyglądając się zaaferowanym ludziom na placu przed mównicą...

Oto Lord Gartris Grots, którego oskarżono o zdradę i współudział w ataku na karczmę, a także wyznaczono za niego nagrodę – poddał się. Przyszedł spokojnie i złożył broń, przemawiając zarazem do zebranych i ukazując nowe fakty związane z fatalnymi wydarzeniami w karczmie. Z każdą chwilą widać co raz większy podział zebranych. Zwolennicy Gartirsa są gotowi stanąć do walki, wierząc w jego niewinność. Przeciwnicy zaś żądają dowodów, którymi Lord udowodniłby swoją niewinność. Głowy Gtorsa pragną między innymi Książę Anathemis Alcor i nowy legislator Hassan Al.-Mahdi. Co będzie dalej? Chyba tylko Bogowie to wiedzą…

Chcesz dołączyć do gry? Chcesz stać się częścią tego świata? Chcesz by jego magia urzekła także Ciebie? Dołącz do nas -> KLIK. Zapraszamy.

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...