Dying Light na gali VGX

1 minuta czytania

Informacja prasowa

Już w dziś, tj. 7 grudnia, w Los Angeles odbędzie się gala VGX (dawniej Spike Video Game Awards). W tym roku oprócz nazwy zmieniła się również formuła wieczoru. Dotychczasowe tradycyjne wręczenie nagród w hollywoodzkim stylu odeszło do historii i ustąpiło miejsca multiplatformowemu eventowi, który zaoferuje jeszcze więcej premierowych trailerów, pozwoli zanurzyć się w świecie gier nowej generacji i poznać najświeższe trendy w kulturze gamingowej. Będziecie mogli obejrzeć wywiady z najbardziej kreatywnymi wizjonerami w branży oraz panele eksperckie mówiące o tym, czego możemy spodziewać się po rynku konsol w nadchodzącym roku i w nowej erze przemysłu gier wideo w ogóle.

vgx, dying light, gala

Jednym z punktów wieczoru będzie zaprezentowanie gry "Dying Light" przez jej twórców z Techlandu – Maćka Binkowskiego (Game Designer) i Przemka Mroza (International Brand Specialist).

Trzygodzinna transmisja na żywo dostępna będzie online na wielu platformach, m.in Xbox One, Xbox 360, PlayStation 3, Twitch, urządzeniach z systemem iOS i Android a także za pośrednictwem portali internetowych VGXLIVE.com, Hulu, aplikacji Yahoo Screen, Spike.com, ComedyCentral.com, MTV.com, MTV2.com, BET.com i GameTrailers.com. Samą imprezę poprowadzi znany kanadyjski dziennikarz growy – Geoff Keighley.

dying light

Jak dotychczas VGA, tak w tym roku VGX na swojej stronie internetowej umożliwiło graczom na całym świecie głosowanie na najbardziej oczekiwane przez nich tytuły w kategorii Most Anticipated Game oraz na ulubione gry mobilne, Best Mobile Game.

W trakcie wydarzenia otwarte zostanie też doroczne głosowanie na żywo w kategorii Character of the Year. O wygranej w pozostałych kategoriach zadecyduje jury, jednak gracze mogą typować swoich faworytów.

Gala rozpocznie się o północy z 7 na 8 grudnia zgodnie z czasem środkowoeuropejskim.

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...