Nowe Divinity z tytułem i polskim wydawcą

1 minuta czytania

Docierają do nas dobre informacje na temat kolejnej odsłony cyklu Divinity. Początkowe domysły fanów opierały się na jedynej udostępnionej grafice, jednak w końcu znamy więcej szczegółów.

divinity orogin sin

Komunikat prasowy CD Projektu jednoznacznie podkreśla, iż właśnie ta firma będzie polskim dystrybutorem nowej części Divinity, której pełna nazwa brzmi Divinity: Pierwotny Grzech. Jak też czytamy, fabuła gry opierać się będzie na próbie obrony ras Rivellonu przed Orkami z Tanoroth. Zagładzie zapobiec ma dwójka bohaterów – skazaniec uwolniony z łańcuchów oraz przywrócona do świata żywych mistyczna bohaterka. Brzmi całkiem znajomo, prawda?

Największą nowością grze, nazywaną tak przez samych twórców z Larian Studios, ma być tryb multiplayer. Zwykle drużyna trzyma się razem, ale zawsze ktoś musi podejmować trudne decyzje. Teraz o tym, kto ma podejmować istotne kwestie, decydować ma rzut kością, niczym w klasycznej grze RPG.

O grę najlepiej zapytać samych twórców, którzy chętnie dzielą się swoim pierwszym spojrzeniem na turowe Divinity: Original Sin. Materiał filmowy, który znajdziecie poniżej, zawiera wiele ciekawych informacji. Można także zobaczyć fragmenty rozgrywki z wczesnej wersji gry.

Pozostaje więc pytanie o datę premiery. Niestety, Rivellon poczeka do 2013 roku. Czy spodziewaliście się właśnie takiego nowego Divinity?

Komentarze

0
·

Cytat

fabuła gry opierać się będzie na próbie obrony ras Rivellonu przed Orkami z Tanoroth.

Co kur**!? Znowu jakieś orki atakują!?



Jestem wielkim fanem poprzedniej części tej serii: Divinity 2: Ego Draconis, ale to co tutaj widzę mi się nie podoba. Dlaczego zrobili z tej gry turówkę? Gdzie dynamiczne, zręcznościowe walki z Divinity 2?
0
·
A mi tam się podoba. Dawno nie było podobnej turówki. Interakcja z otoczeniem i taktyki walki za pomocą magii wyglądają ciekawie. Dla mnie Divinity II było zbyt dynamiczne. Lubię takie gry, ale w Eco Dragonis wszystko działo się tak szybko, że mój wzrok nie nadążał. Koniec końców gry nigdy nie ukończyłem.
0
·

Przejdź do cytowanego postu Użytkownik Raion dnia środa, 30 maja 2012, 16:46 napisał

ale w Eco Dragonis wszystko działo się tak szybko, że mój wzrok nie nadążał.

Ja właśnie lubię takie dynamiczne cRPGi, ileż można bawić się z tirówkami turówkami
0
·
A mnie nowa odsłona cyklu Dvinity ani ziębi ani grzeje. Jakoś nie mogłem przywyknąć do Dwójki.Negatywne opinie o drugiej części gry mnie wystraszyły. i nie zachęciły do zagrania w nią
0
·
Dwójka mnie się nie podobała, ale nowe Divinity z walką turową może wyglądać ciekawie. Liczę na porządnego cRPG-a
0
·
Divinity + powrót do klasyki, zamiast kombinowania jak koń pod górę + walka turowa + rzut izometryczny + edytor przygód + intrygujące pomysły = jaram się :~)
0
·
W stu procentach zgadzam się z Tokarem - jaram się.

Turowy system w dzisiejszych czasach, czy to jakiś żart? Nie no kwiecień już za nam, więc to na serio. Kto by pomyślał, cRPG i tury - przecież to do siebie nie pasuje! Jeszcze mi powiecie, że nie będzie minigierek, kółka dialogowego...
0
·
W takim wypadku do końca roku muszę chociaż przejść pierwszą część... tury są najlepsze, dają szansę na myślenie.
0
·
Oj tak, tury zdecydowanie rządzą.
Tylko nie do końca rozumiem, jak ma wyglądać ten system multi? Że niby rzut kością będzie decydować kto z drużyny wykona pierwszy ruch? Czy że co? Co to są te "istotne decyzje"?
0
·
Najlepszym rozwiązaniem byłoby danie graczom wyboru między grą turową a dynamiczną, np kliknięcie spacji wywoływało by walkę na tury, przez co można by główkować przy cięższych pojedynkach, a przy mniej istotnych nawalać w co popadnie. Takie rozwiązanie było chociażby w Arcanum i bardzo mi odpowiadało.

Dodaj komentarz

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...