riese
Diablo

Dyskusyjne decyzje i rozliczne kontrowersje, które w ostatnich miesiącach pojawiają się wokół studia Blizzard, każą nam zastanawiać się, jak wiele zostało z niegdyś ukochanego przez wszystkich graczy zespołu. Firmy, która była wystawiana za wzór cnót branży elektronicznej rozrywki i uznawana za swoistego Midasa, bo czegokolwiek się nie dotykała, przeobrażała to w czyste złoto, a nawet kamień milowy gatunku.

activision blizzard

Teraz? Patrząc na wspomniane dyskusyjne wybory, które wydają się być całkowitym zaprzeczeniem aksjomatów kodeksu moralnego, jakim kiedyś kierowało się studio, coraz mocniej zmuszają nas do refleksji jak wielkim kawałkiem korporacyjnego guana stał się Blizzard. Bo to, że przekroczył wspomnianą barierę, nie pozostawia żadnych wątpliwości.

Dziennikarze serwisu PC Gamer postanowili zapytać o wspomnianą zmianę postawy trzech dawnych pracowników studia, którzy ponad dwadzieścia lat temu zbudowali potęgę Zamieci. Mowa tu o założycielach Blizzard North i twórcach stojących za sukcesem kultowego "Diablo" – Davida Brevika, a także Ericha oraz Maxa Schaefera. Jak bardzo, według nich, zmienił się Blizzard?

Diablo
diablo: original sin

"Divinity: Grzech Pierworodny" przyjął się w świecie wirtualnej rozrywki bardzo dobrze. Co więcej, autorzy gry postanowili oddać w ręce graczy zaawansowany edytor (Divinity Engine Toolkit) do tworzenia treści fanowskich. Czemu by więc z tego nie skorzystać? – pomyślał docalypse, użytkownik serwisu Reddit. Jak pomyślał, tak też skorzystał, rozpoczynając tym samym prace nad modem rekonstruującym pierwszą część "Diablo" oraz dodatek "Hellfire" przy zachowaniu mechaniki z najnowszego "Divinity" autorstwa studia Larian.

Mod ma nosić nazwę "Diablo: Original Sin" i przenieść gracza do znanego już chyba wszystkim świata Sanktuarium stworzonego przez Blizzard Entertainment.

Diablo

Dziesięciu największych idiotów

Dodał: , · Komentarzy: 1

Na jednym z zagranicznych serwisów pojawił się ciekawy artykuł. Autor opisuje tam dziesięciu największych idiotów występujących w Diablo. Oprócz istot, z którymi walczyliśmy, jak Baal czy Izual, pojawiają się tam także postacie neutralne, jak Gheed czy Natalya.

Autor artykułu uważa, że oprócz głównego złego, gra musi dostarczyć nam kilka postaci, na które również można by się pozłościć. Dzieje się tak, gdyż Diablo podczas całej rozgrywki miał do wygłoszenia jedynie trzy linijki tekstu i stanowił zagrożenie na ok. 2 minuty. Tekst został podzielony na dwie części. Postacie na miejscach 10-6 są takie, a nie inne z powodu działalności innych. Z kolei istoty na pozycjach 5-1 są takie z własnej, nieprzymuszonej woli. Zaciekawieni? Zapraszam do czytania (język angielski).

Diablo

Diablo I PL – wersja beta 2

Dodał: , · Komentarzy: 1

Dostępna jest już wersja Beta 2 modyfikacji, oto lista zmian:

  • Zmieniono nazwę moda na Przebudzenie.
  • Poprawiono kilka błędów występujących w pisowni.
  • Poprawiono wyświetlanie napisów w menu handlu/rozmów.
  • Poprawiono wyświetlanie napisów przedmiotów.
  • Poprawiono i dodano kilka nowych nazw przedmiotów, potworów, itp.
  • Wstawiono nowe portrety postaci w menu wyboru bohatera.

Ową polonizację znajdziecie tutaj (4.75 MB).

Diablo

Diablo I PL – wersja beta

Dodał: , · Komentarzy: 0

Mimo, że od pojawienia się Diablo I na półkach sklepowych minęło już wiele lat, wreszcie doczekaliśmy się polonizacji tej gry! Mod pod nazwą "Apokalipsa" spolszczający grę stworzył niejaki Noktis. Co ważne poszukuję chętnych, którzy pomogli by mu w ukończeniu jego dzieła.

  • 1 strona
Wczytywanie...