Diablo
diablo 4

Jak w tytule. Spółka Activision Blizzard opublikowała swoje najnowsze wyniki finansowe z których wynika, że w pierwszym kwartale 2021 roku w gry Blizzarda zagrało średnio 27 milionów graczy miesięcznie. Duża liczba, ale dla porównania w ostatnim kwartale 2020 roku było to 29 mln. A jeśli spojrzymy dalej wstecz do pierwszego kwartału 2018 roku to zobaczymy, że gry Blizzarda przyciągały aż 38 mln graczy miesięcznie. Dość brutalny spadek, który najprościej można tłumaczyć brakiem nowych gier – ostatnią nową produkcją studia było "Overwatch", wydane w 2016 roku. Spółka podkreśla jednak, że przychody Blizzarda wrosły o 7% w porównaniu do zeszłego roku i że liderem tego wzrostu był dodatek "World of Warcraft Shadowlands". Activision liczy również, że remake "Diablo II Resurrected" oraz mobilne "Diablo Immortal" odwrócą ten spadkowy trend do czasu ukazania się "Diablo 4" oraz "Overwatch 2". A jeśli to się nie uda, to cóż… zawsze mogą skierować Blizzarda do prac nad kolejnym Call of Duty. Może "CoD: Azeroth at War"…?

Diablo

Dyskusyjne decyzje i rozliczne kontrowersje, które w ostatnich miesiącach pojawiają się wokół studia Blizzard, każą nam zastanawiać się, jak wiele zostało z niegdyś ukochanego przez wszystkich graczy zespołu. Firmy, która była wystawiana za wzór cnót branży elektronicznej rozrywki i uznawana za swoistego Midasa, bo czegokolwiek się nie dotykała, przeobrażała to w czyste złoto, a nawet kamień milowy gatunku.

activision blizzard

Teraz? Patrząc na wspomniane dyskusyjne wybory, które wydają się być całkowitym zaprzeczeniem aksjomatów kodeksu moralnego, jakim kiedyś kierowało się studio, coraz mocniej zmuszają nas do refleksji jak wielkim kawałkiem korporacyjnego guana stał się Blizzard. Bo to, że przekroczył wspomnianą barierę, nie pozostawia żadnych wątpliwości.

Dziennikarze serwisu PC Gamer postanowili zapytać o wspomnianą zmianę postawy trzech dawnych pracowników studia, którzy ponad dwadzieścia lat temu zbudowali potęgę Zamieci. Mowa tu o założycielach Blizzard North i twórcach stojących za sukcesem kultowego "Diablo" – Davida Brevika, a także Ericha oraz Maxa Schaefera. Jak bardzo, według nich, zmienił się Blizzard?

Diablo
diablo: original sin

"Divinity: Grzech Pierworodny" przyjął się w świecie wirtualnej rozrywki bardzo dobrze. Co więcej, autorzy gry postanowili oddać w ręce graczy zaawansowany edytor (Divinity Engine Toolkit) do tworzenia treści fanowskich. Czemu by więc z tego nie skorzystać? – pomyślał docalypse, użytkownik serwisu Reddit. Jak pomyślał, tak też skorzystał, rozpoczynając tym samym prace nad modem rekonstruującym pierwszą część "Diablo" oraz dodatek "Hellfire" przy zachowaniu mechaniki z najnowszego "Divinity" autorstwa studia Larian.

Mod ma nosić nazwę "Diablo: Original Sin" i przenieść gracza do znanego już chyba wszystkim świata Sanktuarium stworzonego przez Blizzard Entertainment.

Diablo

Dziesięciu największych idiotów

Dodał: , · Komentarzy: 1

Na jednym z zagranicznych serwisów pojawił się ciekawy artykuł. Autor opisuje tam dziesięciu największych idiotów występujących w Diablo. Oprócz istot, z którymi walczyliśmy, jak Baal czy Izual, pojawiają się tam także postacie neutralne, jak Gheed czy Natalya.

Autor artykułu uważa, że oprócz głównego złego, gra musi dostarczyć nam kilka postaci, na które również można by się pozłościć. Dzieje się tak, gdyż Diablo podczas całej rozgrywki miał do wygłoszenia jedynie trzy linijki tekstu i stanowił zagrożenie na ok. 2 minuty. Tekst został podzielony na dwie części. Postacie na miejscach 10-6 są takie, a nie inne z powodu działalności innych. Z kolei istoty na pozycjach 5-1 są takie z własnej, nieprzymuszonej woli. Zaciekawieni? Zapraszam do czytania (język angielski).

Diablo

Diablo I PL – wersja beta 2

Dodał: , · Komentarzy: 1

Dostępna jest już wersja Beta 2 modyfikacji, oto lista zmian:

  • Zmieniono nazwę moda na Przebudzenie.
  • Poprawiono kilka błędów występujących w pisowni.
  • Poprawiono wyświetlanie napisów w menu handlu/rozmów.
  • Poprawiono wyświetlanie napisów przedmiotów.
  • Poprawiono i dodano kilka nowych nazw przedmiotów, potworów, itp.
  • Wstawiono nowe portrety postaci w menu wyboru bohatera.

Ową polonizację znajdziecie tutaj (4.75 MB).

Diablo

Diablo I PL – wersja beta

Dodał: , · Komentarzy: 0

Mimo, że od pojawienia się Diablo I na półkach sklepowych minęło już wiele lat, wreszcie doczekaliśmy się polonizacji tej gry! Mod pod nazwą "Apokalipsa" spolszczający grę stworzył niejaki Noktis. Co ważne poszukuję chętnych, którzy pomogli by mu w ukończeniu jego dzieła.

  • 1 strona
Wczytywanie...