Dark Souls II ma być bardziej przystępny, jak stwierdził zespół From Software. Tym samym gracze zaniepokoili się, co przez to twórcy mieli na myśli – gra ma być łatwiejsza? Yui Tanimura, reżyser produkcji, wyjaśnił Game Informerowi, że wcale nie chodzi tu o obniżenie poziomu trudności. A o co w takim razie?
Przyznam, że to ciekawy pomysł. Yui Tanimura, dyrektor Dark Souls II, zdradził szczegóły dotyczące nowego silnika, na jakim będzie działała kontynuacja śmiercionośnego, trudnego RPG-a. Coś czuję, że szykuje się nam soczyście świetna produkcja (dlatego pykam obecnie w "jedynkę", ale zdecydowanie więcej od pykania ginę).
"Lords of The Fallen" zapowiada się dobrze, choć będzie musiał stawić czoła silnemu rywalowi – Dark Souls II. Obie gry to RPGi akcji nastawione na wysoki poziom trudności i walkę, a także obie ukażą się w tym samym, 2014 roku. Polska produkcja ma jednak tą przewagę, że ukaże się na konsolach najnowszej generacji, bo w przypadku japońskiego konkurenta nie ma na to szans.
Dark Souls II, sequel hitu z 2011 roku, zapowiada się doprawdy wyśmienicie. Twórcy obiecują zachowanie wysokiego poziomu trudności i innych fundamentów gry, którą prezentowała poprzedniczka. Jednocześnie możemy spodziewać się nowego silnika graficznego, a co za tym idzie znacznie bliższych realizmowi animacji postaci. Czy "dwójka" będzie ulepszoną "jedynką"? A może czymś więcej? Dowiemy się pewnie jeszcze tego roku, a tymczasem możemy podziwiać zmiany w grafice, dzięki trwającym około dwunastu minut gameplayowi!
O "Dark Souls II" póki co wiemy bardzo niewiele. Nic zresztą w tym dziwnego, ponieważ gra została zapowiedziana nie tak dawno. Wierząc jednak obietnicom twórców, wszystko będzie lepsze względem pierwszej części – lepsza grafika, lepsza fabuła i lepsza mechanika. Jak faktycznie będzie, przekonamy się najprawdopodobniej w 2013 roku. Póki co musimy nacieszyć oczy grafikami koncepcyjnymi, które powinny przybliżyć co nieco wizję świata wykreowanego przez studio From Software.
W rozwinięciu newsa znajdziecie kilka grafik prezentujących lokacje, bronie, różne przedmioty oraz przeciwników, z których jeden bardzo przypomina Nekromorfa z pewnej produkcji innego studia.