Wiedźmin 3: Dziki Gon

Jaka jest różnica między Wiedźminem 3: Dzikim Gonem a Skyrim? – na to pytanie próbował odpowiedzieć przedstawiciel CD Projekt RED, odpowiedzialny z marketing Michał Platkow-Gilewski.

wiedźmin 3: dziki gon

Jak twierdzi marketingowiec i pewnie wiele osób się z nim zgodzi – podejście obu twórców do tworzenia gier są różne. CD Projekt RED uważa za najważniejsze aspekty swojej produkcji historię, wybory i ich konsekwencje, moralną szarość oraz postacie, bogate w złe lub dobre cechy, nadające im wiarygodny charakter. Gracz ma je zapamiętywać – kim są, czego od niego chcą, a to dla polskich developerów jest najważniejsze. Bethesda zaś, co można łatwo ocenić, w "Skyrim" stawiała na inne elementy. CD Projekt RED zamierza jednak dać graczom otwarty świat – czy to coś zmienia? Z wypowiedzi marketingowca można wywnioskować jedno – nie.

Torment: Tides of Numenera

Ostrzegam co wrażliwszych – w materiale filmowym padają słowa ostre, miejscami wręcz niecenzuralnie ostre. Chris Avellone, bohater tego wideo, był tym człowiekiem, który opracował fabułę "Planescape: Torment", napisał praktycznie 3/4 dialogów w grze. Dlatego też jego zdanie na temat następcy jest nie tylko bardzo interesujące, lecz również bardzo ważne. Czy dał swoje błogosławieństwo kolegom z inXile, czy raczej odwodził ich od pomysłu stworzenia nowej "Udręki"? Odpowiedź znajdziecie w poniższym filmie.

Pyrkon 2013

Pyrkon 2013 – szczegóły

Dodał: , · Komentarzy: 0

Informacja prasowa

Znamy już szczegóły dotyczące programu Pyrkonu 2013! Organizatorzy przygotowali dla uczestników kilkaset godzin doskonałych atrakcji w kilkunastu blokach tematycznych. Poniżej przybliżamy więc jedynie wisienki z pyrkonowego tortu programowego.

konwent, pyrkon

Specjalnym gościem bloku rpg i całego festiwalu jest John Wick, autor takich gier jak Legenda 5 kręgów, czy 7th Sea. Specjalnie dla nas, na swoim spotkaniu autorskim będzie gotował i da spróbować swojej potrawy. Poprowadzi również kilka sesji i punktów programu. Oprócz tego na fanów gier fabularnych czekają prelekcja Wojtka Rzadka o Pucharze Mistrza Mistrzów i warsztaty wzbudzania autentycznych emocji na sesji. Czytającemu program bloku w oczy niewątpliwie rzucą się te przygotowane przez Lans Macabre, jak Finałowa edycja wielkiej improwizacji.

Dungeons&Dragons
the last treshold, salvatore, neverwinter saga

Poszła wieść po necie, że dziś wypadła premiera "The Last Threshold", IV części sagi Neverwinter. Czyli kolejnej powieści traktującej o naszym dzielnym mrocznym elfie, znanym jako Drizzt Do’Urden, w świecie Forgotten Realms spustoszonym przez czwartą edycję... wróć! Plagę czarów.

Cóż, trzeba też oddać ciut sprawiedliwości twórcom zmian, zamieszanie z magią poczynione przez nich, czyli (nomen omen) Czarodziei z Wybrzeża ożywiło niejedną sesję w skostniałych Zapomnianych Krainach. Aby daleko nie szukać, władze dobrze znanej naszym forumowiczom gry MMORPG – Faerun – inspirowały się tym wydarzeniem, wprowadzając własną, ograniczoną w skali Plagę Czarów, co spotkało się z uznaniem ze strony graczy. A może jednak nie? ;)

The Elder Scrolls V: Skyrim

Od dziś w polskich sklepach można nabyć pudełkowe, w pełni zlokalizowane dzięki staraniom Cenegi, wydanie Dragonborn, rozszerzenia do obsypanej nagrodami gry "Skyrim". Tym razem odwiedzimy dobrze znaną z Bloodmoon, dodatku do kultowego już "Morrowinda", wyspę Solstheim. Tam przyjdzie nam stanąć na drodze złowrogiemu kultowi, kierowanemu przez pierwsze Smocze Dziecię. Zaraz, zaraz – przecież to my jesteśmy Smoczym... Ha! Czyli szykuje się starcie: Dragonborn vs Dragonborn. Brzmi to dość "EPICKO", czyż nie? Skusicie się?

Torment: Tides of Numenera

Pisałem ledwie kilka dni temu, że następca "Tormenta" wkrótce zadebiutuje na Kickstarterze i dziś już dokładnie wiem kiedy. Jak donosi serwis Gamespot, w środę ma rozpocząć się zbiórka pieniędzy na "Torment: Tides o Numenera". Jeśli wszystko pójdzie po myśli panów i pań z InXile, to gra będzie gotowa już w grudniu 2014 roku.

torment 2

Wcześniej, bo w październiku, czeka nas zaś premiera cRPG – "Wasteland 2" – innego projektu inXile, który został ufundowany na Kickstarterze. Finalizowanie prac nad postapokaliptycznym sequelem dziadka Falloutów, jest jednym z głównych powodów szukania funduszy na rozpoczęcie prac nad kolejnym projektem przez ekipę pana Fargo.

Wczytywanie...