Pod TYM linkiem możecie obejrzeć wszystkie trzy trailery prezentujące nową produkcje naszych zachodnich sąsiadów – Drakensang. Nie oszukujmy się, drugi Wiedźmin to na pewno nie będzie ale z drugiej strony może być warto zawiesić oko na tej produkcji na trochę dłużej. Już niedługo opublikujemy również zapowiedź tej gry na łamach naszego portalu więc będziecie mogli zapoznać się z dodatkowymi szczegółami.
Zastanawiałeś się kiedyś jak powstają gry przeglądarkowe? Masz ochotę poznać ten kawałek świata bliżej? Teraz jest na to szansa... Nowo powstały serwis – Viawww.pl otwiera te bramy przed każdym kto choć trochę się tym interesuje. Sprawdź, a może i Ty zagłębisz się w mityczną oprawę tworzenia nowych światów.
Współpraca między Vivendi a Blizzardem nie układa się najlepiej. Świadczy o tym fakt iż Vivendi podali przybliżoną datę premiery World of WarCraft: Wrath of the Lich King bez uzgodnienia ze współpracownikami z Blizzarda. Twórcy gry dowiedzieli się o dacie tej (druga połowa bieżącego roku) z... mediów. Studio to zaś nie wydało żadnego oświadczenia.
Fani twórczości Andrzeja Sapkowskiego będą mieli okazję spotkać się z tym wybitnym pisarzem już w poniedziałek 19 maja o godzinie 18:00. Spotkanie to odbędzie się w Kawiarni Artystycznej Węgliszek (Rynek Starego Miasta) w Bydgoszczy. Zapraszamy!
Na łamach serwisu World of Gothic ukazał się zestaw wszystkich obecnie znanych faktów na temat czwartej części Gothica. Wśród mnóstwa tych mało istotnych znajduję się kilka ciekawych informacji.
Zacznijmy może od tego co najważniejsze, czyli od pieniędzy. Budżet gry szacowany jest na około 12,5 mln. złotych. Dla przeciętnego gracza jest to kosmiczna kwota, jednakże jeżeli chodzi o tworzenie gier, jest niezbyt imponująca. Przypomnę, że nasz rodzimy "Wiedźmin" przewyższał w tym aspekcie nowego Gothica o 7 mln. złotych.
Gra powstanie najprawdopodobniej na silniku Trinigy. System walki, czyli to co najbardziej kulało w poprzedniej części, zostanie stworzony zupełnie od początku. Jeżeli chodzi o sterowanie, to będą występować dwie opcje. Wersja stara dla weteranów poprzednich części oraz zupełnie nowa. System umiejętności oraz dialogów pozostanie bez zmian lub ulegnie delikatnemu ulepszeniu. Fabuła zostanie podzielona na rozdziały.
Gra ukaże się na PC oraz Xbox360. Planowana data premiery to pierwszy kwartał 2010 r.
Serwis Eurogamer opublikował wywiad z Peterem Molyneux, w którym potwierdził, że studio Lionhead nie zamierza wypuszczać grywalnego dema jego najnowszego dzieła – Fable 2. Przyczyna takich zagrań jest ostatnio standardowa – gra jest na tyle skomplikowana i duża, że próba zamknięcia tylko drobnej części świata w niedługie demo, jest wręcz niemożliwa do wykonania.
Jednocześnie oświadczył, że do końca tygodnia gra ma zostać w pełni skończona, a ostatnie miesiące przed premierą zostaną przeznaczone na testy i usuwanie różnorakich niedociągnięć. Tym samym zapewnił, że Fable 2 pojawi się na półkach sklepowych o czasie, czyli na tegoroczną gwiazdkę (niestety tylko na Xbox360).
Niemiecki gigant tworzenia gier przeglądarkowych – Gameforge maczał palce w kolejnej produkcji. Wspierając firmę Occupa Ltd. stworzyli coś, co niezwykle przypomina znanego Wam Traviana, czy Ikariam, lecz... niczym się nie wyróżniającym, prócz klimatu. Mowa o Wild Guns. Akcja dzieje się na Dzikim Zachodzie, a do dyspozycji gracza są trzy nacje – Meksykanie, Indianie oraz Kowboje. Grafika nie zachwyca, podobnie jak możliwości. Kolejna strategia przeglądarkowa połączona z elementami RPG. Lecz pamiętajmy, że to dopiero początek. Polska wersja jest dostępna obecnie na trzech serwerach, a cała gra póki co, w sześciu językach.
Jak doniósł jeden z twórców Fable 2 – Peter Molyneux, produkcja studia Lionhead będzie miała swoją premierę dopiero na tegoroczne grudniowe święta, a nie według poprzednio przewidywanej jesieni. Gwoli przypomnienia, ten cRPG przeznaczony jest tylko i wyłącznie na platformy XBOX360.
Tineya to projekt tworzony przez Bractwo Wiecznego Płomienia – w jego skład wchodzi stworzenie oraz wypromowanie gry fabularnej opartej na autorskim świecie grupy. Skierowany jest do wszystkich fanów fantasy oraz RPG, mających duże wymagania, którzy chcieliby czegoś innego, niż obecnie oferuje rynek. Teraz będą mieli szansę wejścia w świat pełen konfliktów, podczas których żadna ze stron nie waha się użyć wszystkich środków by osiągnąć cel: tajemnic, magii, techniki i przede wszystkim – przygód, jakich przeżyć nie można nigdzie indziej.
Na początku maja swoją premierę miała pierwsza część komiksu, którego akcja rozgrywa się w realiach Tineyi i stanowi swoiste wprowadzenie. Zainteresowanie nim wciąż rośnie. Atmosfera spisków, ryzykowne plany, rywalizacja pomiędzy techniką i magię, wciągająca fabuła i postacie, z których każda może skrywać tajemnicę – to wszystko sprawia, że „Stary Porządek” jest historią, którą trzeba poznać!
Szczegóły dotyczące projektu, najnowsze informacje, jak i również najróżniejsze dodatki, można znaleźć na stronie tineya.net.