Oficjalna strona gry Burżułazja: Perła Pustkowi została gruntownie zaktualizowana. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej czytaj dalej...
W najnowszym numerze Fallout Fraction pojawił się długi wywiad z koordynatorem świata, w projekcie Burżuazja – Piotrem "Kilanziomem" Kilanowskim. O to jego fragment:
- Zajmujesz się także tworzeniem mapy świata "Burżuazji". Czy mógłbyś opowiedzieć naszym czytelnikom, jak rozległy on będzie? I jak będzie ukształtowany?
- Świat Burżuazji jest ogromny. Wszerz będzie mniej więcej tak samo szeroki jak to co dawał graczom np. Fallout Tactics, czyli około 2200km. Wzwyż też nie jest mały i osiąga mniej więcej 1800km. Gdybym chciał podać miejsca które stanowią najodleglejsze punkty odniesienia na mapie naszego świata to powiedziałbym: Erfurt, Wiedeń, Talinn, Charków. Rozmiary mapy i teren jaki ona łapie sprawiają, iż gracz ma do czynienia w zasadzie z każdym rodzajem ukształtowania terenu jaki istnieje. Są równiny, góry, doliny, rzeki, jeziora, morza... dosłownie wszystko. Klimat też jest bardzo zróżnicowany. Mamy wszystko od wypalonego nuklearnym żywiołem pustkowia, gdzie temperatura nigdy nie spada poniżej 20 stopni, po znajdujący się na dalekiej północy lodowiec, gdzie z kolei gracz bez odpowiednich kombinezonów nie wytrzyma zimna.
Twórcy powstającej gry cRPG, osadzonej w postnuklearnych klimatach – Burżuazja: Perła pustkowi po raz kolejny uchylili rąbka tajemnicy. Na stronie internetowej gry opublikowano świeże materiały, ale najważniejsza jest chyba zapowiedź długo wyczekiwanego dema technicznego, które ma ukazać się pod koniec tego lata.