Fala zwolnień w Hardsuit Labs

1 minuta czytania

vampire: the masquerade – bloodlines 2
Chodź, czas pokazać ci najstraszliwszą część nieśmiertelności – bezrobocie i życie na zasiłku

Jak można się było tego spodziewać, Hardsuit Labs, studio odpowiedzialne jeszcze do niedawna za wciąż oddalające się "Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2", dotknęła fala zwolnień. Niedawno informowaliśmy, że wydawca, Paradox Interactive, zleca produkcję gry nowemu, jeszcze nieujawnionemu zespołowi.

"Z wielką przykrością ogłaszam, że zostałam zwolnienia z mojej posady twórcy narracji (narrative designer) w Hardsuit Labs – razem z resztą zespołu odpowiedzialnego za narrację (i wieloma innymi). Całą czwórką szukamy nowych możliwości. Chciałabym podziękować wszystkim współpracownikom: deweloperom w HSL (dawnym i obecnym), każdej osobie zarządzającej zespołami, kontrahentom, aktorom głosowym – to oni sprawili, że studio było wspaniałym miejscem pracy. Jestem im bardzo wdzięczna. Proszę wspierajcie ich, kiedy tylko możecie. Jesteśmy zdruzgotani, ale damy sobie radę. Jestem wdzięczna każdemu, z kim pracowałam w HSL (i tym, którzy już wyciągnęli do nas rękę). Serio, tam byli jedni z najlepszych i najinteligentniejszych deweloperów w branży. Zjednoczcie przemysł growy.

napisała na Twitterze Anna C. Webster, była narrative designer w Hardsuit Labs
vampire: the masquerade – bloodlines 2
Pssst. Szukam roboty

Całkowita liczba zwolnionych pracowników pozostaje nieznana.

Komentarze

0
·
No, niezbyt to zaskakujące, patrząc na to, że stracili możliwość pracy nad swoim największym projektem. Studio pewnie jest już jedną nogą w grobie, choć patrząc na ich dotychczasowe efekty prac to nie jest to zbyt zaskakujące. Tak się kończy to, jak porywasz się z motyką na słońce

No i szkoda tylko developerów, którzy włożyli masę czasu i energii w ten projekt. Utrata pracy nigdy nie jest niczym miłym - szczególnie w trudnym okresie covidowym

Dodaj komentarz

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...