Runewars

Runewars
  • Liczba graczy 2 - 4 osoby
  • Wiek od 12 lat
  • Średni czas gry 180 min
  • Wydawca Galakta
  • Projektant
Ocena użytkowników
8 Średnia z 6 ocen
Twoja ocena

Niemal tysiąc lat temu czarodziej Timmoran stworzył potężny artefakt, zwany Kulą Niebios. Nie chcąc, by dostała się w ręce zła, czarodziej roztrzaskał Kulę, a okruchy kazał rozproszyć po najdalszych zakątkach Mennary. Fragmenty ukryte w Terrinoth trafiły potem w łapy smoków, które wyryły na nich potężne runy. Dziś nieumarłe legiony Waiqara Zdrajcy, Elfy Latari, krwiożercze hordy Uthuk Y’llan oraz rycerze Namiestników Daqana gotują się do walki na śmierć i życie. Nadszedł czas Wojen Runów – straszliwego konfliktu o naznaczone przez smoki okruchy Kuli Niebios. Albowiem tylko moc smoczych runów zapewnić może potęgę konieczną do podbicia krainy Terrinoth, a potem – całej Mennary.

W grze planszowej Runewars każdy z dwóch do czterech graczy staje na czele potężnego imperium jednej z fantastycznych ras i zmaga się z przeciwnikami o zwierzchność nad krainą.Jednakże podbój Terrinoth nie jest prosty. Każda frakcja musi zgromadzić armie, pozyskać dla swojej sprawy dzielnych bohaterów, poszukujących potężnych artefaktów i ułożyć się z innymi mieszkańcami krainy, umiejętnie łącząc dyplomację i talenty bojowe. Rasa, która do perfekcji opanuje sztukę podboju, wypełni bohaterskie misje i zdobędzie cenne surowce, zdoła zgromadzić święte smocze runy i z ich pomocą zjednoczyć całą krainę Terrinoth pod własnym sztandarem. Ponad 190 szczegółowo wykonanych, plastikowych figurek, setki kart i żetonów, modułowa plansza oraz otwarta konstrukcja sprawiają, że Runewars to idealna gra dla każdego miłośnika fantastycznych imperiów.

Recenzja Czytaj całą recenzję »

Czy kiedykolwiek wyobrażaliście sobie, jak mogłoby wyglądać granie w "Heroes of Might & Magic III" w trzech realnych, nie komputerowych, wymiarach? Przed oczami wyobraźni staje wówczas potężnych rozmiarów plansza z heksów (najlepiej generowana losowo, a co!), pełna malowniczych krajobrazów, naturalnych przeszkód i złóż surowców. Dodajmy do tego turowy system rozgrywki, określany jednak upływem czasu w grze i niekontrolowane, związane z nim zmiany, jednostki niezależne, wykonujących misje... czytaj dalej...

Galeria Zobacz więcej »

Zawartość pudełka

  • 192 plastikowe figurki
  • 12 plastikowych wskaźników zasobów
  • 16 żetonów aktywacji
  • 1 znacznik bitwy
  • 7 żetonów miast
  • 26 żetonów obrażeń
  • 8 znaczników pokonanych
  • 20 żetonów rozbudowy
  • 35 żetonów eksploracji
  • 4 znaczniki ustawienia krain
  • 40 żetonów wpływu
  • 13 puzzli mapy
  • 38 żetonów run
  • 16 żetonów twierdz
  • 24 żetony treningu
  • 4 karty frakcji
  • 4 karty legendy
  • 32 karty rozkazu
  • 23 karty zadań
  • 30 kart losu
  • 32 karty pór roku
  • 12 kart bohaterów
  • 16 kart celu
  • 25 kart nagrody
  • 50 kart taktyki
  • 3 karty tytułowe
Wczytywanie...