Pillars of Eternity II – przydupasy, klasowi wrogowie i cios w nos

1 minuta czytania

Sukcesy nierzadko rodzą się w ciszy. Kiedy wysokobudżetowa konkurencja bombarduje nas efekciarskimi materiałami, które wnoszą niewiele nowego do posiadanej przez nas wiedzy na temat danej produkcji, Obsidian obiera inną drogę – krótkich, konkretnych prezentacji nowości, jakich uświadczymy podczas zabawy w "Pillars of Eternity II".

pillars of eternity 2

Katrina Garsten, jedna z producentek studia, przedstawia nam zgniot ciekawostek związanych z drugą częścią serii, które zostały ujawnione w ostatnich dniach. Rzucono trochę światła na personalia pomagierów, jakich spotkamy na swojej drodze. Dodatkowo dowiemy się więcej na temat systemu obrażeń, usprawnionego cieniowania czy nowych animacji.

Komentarze

0
·
Rudy bohater w grze, której motywem przewodnim są dusze? To chyba niewypali.
0
·
Każdy popełnia błędy a może to taki Yoshimo z BG2
0
·
Nie ogarniam tych hejtów na rudych, serio xd

Cóż, towarzysze dla mnie dupy nie urywają. Dlaczego nie możemy spotkac jakiś innych ras niż tych standardowych? Nie ogarniam tego Meh
0
·
Rudzi nie mają duszy, jest to powszechnie znany fakt. Poza tym to nie są towarzysze, ale kompani, trochę bardziej wygadani niż wafle stworzeni przez graczy, ale nie mające tylu dialogów i problemów co pełnoprawni towarzysze.
0
·
Nie rozumiem. Jaki widzicie problem w tym, aby w grze głównie traktującej o duszach pojawiła się postać, która tej duszy nie ma?
0
·
Może o to chodzi? Gra specjalnie dedykowana rudym graczom?
0
·
Rodzi są mili, ładni i dobrzy. Nie pisze tego pod przymusem jakieś rudej czarownicy....
0
·
I to był ostatni znak życia dany przez Niblla....
0
·
Po Waszych sugestiach zespół Obsidianu zdecydował się na delikatną modyfikację wyglądu wspomnianego kompana, tak aby nie było absolutnie żadnych wątpliwości, że posiada on duszę. Oto jego portret po aktualizacji:

Dodaj komentarz

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...