Temat jest gorący, niedawno pisaliśmy o zapowiedzi wydania polskiej wersji gry Neverwinter, a dziś ruszyły już otwarte beta testy tego MMO. Każdy chętny na poznanie odmienionego przez Plagę Czarów miasta Newerwinter, może pobrać klienta gry z tej strony. Poniżej zaś możecie obejrzeć wideo, opublikowane przez Perfect World, prezentujące destruktywne możliwości wojownika specjalizującego się w walce bronią dwuręczną. Co dodać należy – z polskimi napisami.
Neverwinter – start otwartych beta testów oraz wideo prezentujące w pełnej krasie specjalistę w broni dwuręcznej!
Ranger Krzyś1 minuta czytania
Komentarze
Poza tym, jeśli już bawimy się J-RPGowe, przegięte kretynizmy, jak strzelanie w przeciwników claymorem i pięciometrowe doskoki czy serie piruetów rodem z "Mortala 4", to darujmy sobie narrację o "korzystaniu z masy własnego ciała do nadawania ciosom niepowstrzymanej mocy". Serio, w tym układzie nawet "Tornado" Barbarzyńcy z "Diablo" wygląda bardziej realistycznie.
Teraz gram w Pokera.
[Dodano po 14 godzinach]
Ej, bando malkontentów, nie wiem o co Wam chodzi. Odpaliłem grę i wygląda fantastycznie.
Nie, serio, jest bardzo fantasy. Wrzucę Wam nawet zamieszczone przed kreatorem postaci intro:
Tylko takie niestety znalazłem, z niemieckimi podpisami. :<
[Dodano po minucie]
I TURLA SIĘ STATYSTYKI 10/10 GRA ROKU
[Dodano po 4 minutach]
I mogę się ogolić na pieprzonego kozaka z mutton choppsami, 100/10, gra dekady
(strój jest póki co domyślny)
[Dodano po 3 minutach]
I można być z Wrót Baldura 1000/10, brakuje mi skali
[Dodano po 10 minutach]
Nigdy wcześniej napieranie w hordy zombie z magicznego pocisku nie było tak epickie i nigdy wcześniej nie wyobrażałem sobie, że mag rzucający magiczne pociski przybiera pozę Jean Claude'a z Krwawego Sportu.
Btw., to czwarta gra dzisiaj, w którą gram, a której motywem przewodnim są pieprzone zombie. I drugie MMO, dodam. To już jest nudne.
Użytkownik Hassan' dnia czwartek, 2 maja 2013, 02:51 napisał
Ależ to dwuznaczne!
Właśnie ściągam. Zastanawiam się, czy w ogóle mi pójdzie. Duże są do tego wymagania?
CZEMU WSZYSCY CZEPIAJĄ SIĘ DA2? Mi akurat podoba się pomysł dynamicznej walki.
Ściągnąłem. Długo się instaluje, ale zaraz zobaczymy, czy Hassan nie przesadza ze swymi zarzutami
Cytat
Tu jest więcej klikania. System walki przypomina miks tego z GW2 z pewnym elementem mashowania przycisków z Diablo.
Ale ponieważ to beta, wszystko to (według devów, z którymi wywiadu niedawno słuchałem) jest na wokandzie, mają tego świadomość i pracują nad tym. Gra i tak się poprawiła od tego co widziałem w jej alphie.
Cytat
Nieprawda. Tą rolę pełnią materiały promocyjne, takie jak demo. Przykładem jest tutaj Dragon Age 2, którego demo skusiło mnie do zakupu pełnej wersji - tylko po to, żebym do dzisiaj pluł sobie przez to w brodę.
Beta ma pokazać produkt, jego wady i zalety i pozwolić graczom na zmianę ukierunkowania rozwoju produktu; jeśli produkt rozwija się w kierunku, który nie podoba się beta testerom to jest to najlepszy sygnał dla developerów, że ten kierunek należy zmienić. Zupełnie nie ma co oceniać przez pryzmat bety produktu finalnego; dlatego na przykład recenzje Minecrafta pojawiły się dopiero po wydaniu wersji 1.0, mimo, że gra była grywalna już od dwóch lat.
Użytkownik Salem dnia czwartek, 2 maja 2013, 19:16 napisał
Tym mnie rozwaliłeś
Z innej beczki, DDO zrobiło na mnie lepsze pierwsze wrażenie, a twórcom "Daggerdale'a" mogę podziękować za to, że nieważne co się stanie, już żadnej innej gry z symbolem DnD nie będę mógł nazwać tą najgorszą
Dodaj komentarz