„Neverwinter” – kilka faktów

3 minuty czytania

Cryptic Studios postanowiło podzielić się z graczami kilkoma nowymi faktami na temat „Neverwinter”. Ojej… strasznie miło z ich strony, skoro gra ma wyjść pod koniec tego roku, a nie mamy nawet pojęcia, jakie jest jej podłoże fabularne. No cóż, teraz już wiemy.

„Sto lat minęło od Czaroplagi (Spellplague), która na zawsze zmieniła magiczne i tajemnicze krainy Faerunu. Potężne imperia upadły, wielkie miasta stały się opustoszałymi ruinami, którym garstka ocalałych mieszkańców stara się przywrócić dawną chwałę. Miasto Neverwinter, Klejnot Północy, wydawało się pobłogosławione przez bogów. Podczas, gdy reszta Wybrzeża Mieczy została kompletnie zniszczona w wyniku wspomnianej katastrofy, miasto lorda Nashera w dużej mierze pozostało nienaruszone. Było to jednak pozorne i tymczasowe wytchnienie od nieuniknionej zagłady. Prawie 75 lat później erupcja wulkanu przyniosła miastu deszcz ognia, popiołu i stopionej furii, unicestwiając wszystko, co stanęło na jej drodze, w tym dumny gród.

NeverwinterNeverwinterNeverwinter

Dzisiaj, Neverwinter przywróciło wiele ze swojej dawnej świetności. Ci, którzy przeżyli, odbudowują upadłe miasto i starają się odzyskać jego dziedzictwo. Ludzie, krasnoludy i elfy zjednoczyli swoje siły, aby stworzyć nowe Neverwinter. Jendakowoż złe moce spiskują w mrocznych zakamarkach Faerunu, starając się zniweczyć wszystkie wysiłki szlachetnych ras…”

Rozgrywka:

Odrodzenie Neverwinter: Odkrywaj i broń jednego z najukochańszych miast w uniwersum „Dungeons & Dragons”, które powstaje niczym feniks z popiołów. Ten wciągający CORPG zabierze Cię z oblężonych miejskich murów, wprost do podziemnych korytarzy, w poszukiwaniu dawno zapomnianych tajemnic i utraconych artefaktów.

NeverwinterNeverwinterNeverwinter

Ambitny, Złożony, Klasyczny: Epicka historia, taktyczna rozgrywka i klasyczny model RPG, czekają na bohaterów na tyle odważnych, aby wejść do fantastycznego świata Neverwinter.

Stwórz własną fantastykę: Łatwe do opanowania narzędzia pozwalające tworzyć własne przygody, zostają oddane w ręce graczy. Opracuj wciągające intrygi i zbuduj wymagające poziomy! Podziel się swoimi dziełami z całą społecznością. Stań się częścią uniwersum „Dungeons & Dragons”… Trzeba zbudować je od nowa.

NeverwinterNeverwinterNeverwinter

Graj ze znajomymi lub pojedynkę: Zmierz się z niebezpiecznymi przeciwnikami i wrogim środowiskiem. Działaj strategicznie z innymi, aby pokonać koszmary, demony, potwory i legendarne bestie. Albo, prowadź popleczników kierowanych przez SI, aby ocalić Neverwinter stojące na krawędzi zagłady.

Odlewnia: Grałeś w „papierowe kampanie”, naszkicowałeś własne lochy i wyobrażałeś sobie starożytne ruiny, marząc przez cały czas, aby powołać je kiedyś do życia? Teraz już możesz. „Odlewnia” oferuje narzędzia do tworzenia lochów, zamków, miast, lasów i wiele więcej. Stwórz NPC w sposób, w który widzisz ich oczyma wyobraźni i wypełnij swój świat oberżystami, żołnierzami, księżniczkami czy chłopami. Połóż fundament pod epicką przygodę, która zabierze graczy do wnętrza ziemi w poszukiwaniu krasnoludzkich skarbów lub wyznacz im praktycznie niemożliwe cele, przyczyniające się do uratowania Neverwinter. Narzędzie to jest również wyposażone w dynamiczny system oceny, który pozwala graczom wystawić notę i wywindować najlepiej zaprojektowane przygody.

NeverwinterNeverwinterNeverwinter

„Neverwinter” trafi na półki sklepowe w IV kwartale 2011 roku. Jest na co czekać?

Komentarze

0
·
Mnie zastanawia, kto zasiada na tronie miasta... przecież starawy Nasher już nie żyje, po prawie dwustu latach. Mnie ciekawi opłata za zabawę i rozbudowany system lochów itp., bo będę musiał się zastanowić czy chcę odbudowywać Neverwinter czy odkrywać nowe tajemnice Tyrii.
0
·
"Jendakowoż złe moce spiskują w mrocznych zakamarkach Faerunu, starając się zniweczyć wszystkie wysiłki szlachetnych ras…”

... Litości... Ja rozumiem, że w rzeczywistości niemal wszędzie fabuła sprowadza się właśnie do tego, ale czy naprawdę nie dało się ubrać tego "pomysłu" w mniej beznadziejne słowa?

Brakuje mi jeszcze zabijania złej księżniczki i ratowania pięknego smoka...
0
·
Nie Wiktul, nie zabicia złej księżniczki, ale porwanie jej przez "złe moce spiskujące w mrocznych zakamarkach Faerunu, starające się zniweczyć wszystkie wysiłki szlachetnych ras". I gra na prawdę ma wyjść pod koniec roku? Niedoinformowana coś ostatnio jestem..
0
·
Neverwinter kupię, chociaż bez przekonania na wielki zachwyt. NwN 1 i 2 to to były gry. Ale Neverwinter ... ? Cóż, pożyjemy, zobaczymy ;].
0
·
Warto będzie kupic dla edytora, fani będą tworzyć przygody.
0
·
Faktycznie, najbardziej interesuje mnie ten edytor map... Jeżeli będzie przystępny i fajnie zrobiony to dla niego opłacałoby się kupić grę, szczególnie że każdy może oceniać to, co stworzyliśmy i zagrać ; ) Ciekawe, ciekawe. Fakt faktem, krótki zarys fabularny nie jest epicki... Wręcz wytarty jak spodnie farmera.
Wydaje mi się, że świat z NWN 1 i 2 nie był taki... Teraz te gry są płytkie fabularnie. Zero ciekawych pomysłów, wciąż to samo. A ten beznadziejny opis o złu, które knuje w zakamarkach wywołuje uśmiech politowania na twarzy. Nie wiem czy spowodowane to jest takim niskim poziomem inteligencji odbiorców zza zachodniej granicy... Nie mam pojęcia, ale nie cieszy mnie to. Grunt, że nasi chłopcy z CDP trzymają poziom.
Plusem jest wcześniej wspomniany edytor. Może ktoś stworzy bardziej ambitne przygody niż sami twórcy : )
0
·
Mam dziwne wrażenie, że tu chodzi o to aby zrzucić czarną robotę na Fanów(projektowanie lokacji, zadań, przygód),a sami będą tylko czerpać zyski czasami dając coś od siebie (czyt. dodatek, dlc). Pasowało by to do tej strasznie uogólnionej fabule.

A co do zabijania księżniczek złych i ratowaniu pięknych smoków. Pograłbym w grę w której mógłbyś być czarnym charakterem dążącym do jakiegoś złego celu (tylko proszę nie do przejęcia władzy nad/zniszczeniem świata, bo to już jest tak oklepane, że na 5 pokoleń wystarczy) . przy czym nie chodzi mi o opcje wyboru dialogów, czy zabijanie Bogu ducha winnych ludzi tylko o bycie na wskroś złym, od urodzenia
0
·
Arcodes: I już masz pomysł na świetną kampanię
0
·
@Furin - nie przesadzaj, fabuła pierwszej części nie była głębsza od rowu melioracyjnego. Jednakże giera ma to "coś", bo nawet dziś lubię ją sobie odpalić.
Dodatki - dwie oficjalne kampanie i mniejsze "przygody" - to już inna para kaloszy. Ciekawe pomysły, ciekawe lokacje, grając nie czuło sie "zmęczenia materiału".

@Arcodes - odpalaj którąkolwiek część Fable. Grę zaczynasz postacią "noszącą koszulę w zębach", więc można powiedzieć, że może być ona zła od urodzenia. Chociaż ja również wolę krainy położone na zachodnim brzegu Faerunu, od Calimshanu aż po Dolinę Lodowego Wichru, niż tereny akcji Fable.
0
·
@mbwrobel
hmm.. będę musiał się nad tym zastanowić, choć nie słyszałem za dużo pochlebnych opinii o Fable szczególnie 3 części
0
·
@Arcodes - nie wiem, czy to Cię pocieszy, ale na GE pracujemy nad spoorym modem do NwN1, gdzie właśnie taką koncepcję postaci się zkłada, a i regiony Faerunu mają być inne. JEŚLI wszystko się uda z sesją itp., to może skończymy go do końca wakacji.
0
·
Jendakowoż złe moce spiskują w mrocznych zakamarkach Faerunu, starając się zniweczyć wszystkie wysiłki szlachetnych ras…” ...serio ,tylko tyle złe moce ? Król cieni to przy tym co najmniej Irenicus .Jakkolwiek chciałby zobaczyć to zło to nie zamierzam ,kupować tej gry nawet gdyby była za grosz.Uważam całe to zmultiplejowienie za najgorszą rzecz jaka trafiła się gatunkowi rpg-ów .Czy ktoś pamięta jeszcze jak cRpg chodziło o wczuwanie się w postać i rozkoszowanie historią?

Dodaj komentarz

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...